Gå til innhold

erfaringer med CB Digital EL-tester?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om jeg kanskje skal investere i noen slike siden det ser ut til at syklusen min har blitt slem ;-P (hvis jeg ikke er gravid da..)

men har dere erfaringer med disse? holder det å teste en gang per dag? eller bør man teste både morgen og kveld?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte disse i flere måneder før jeg ble gravid, og var veldig fornøyd!

Syklusen min er ganske uregelmessig, derfor jeg begynte med de. Jeg testet hver morgen noen dager etter jeg var ferdig med mensen, og fortsatte hver morgen til den slo ut.

Det holder å teste en gang per dag. De slår gjerne ut to dager på rad, så man pleier ikke gå glipp av utslaget på testen:-)

Det er i hvert fall min erfaring.

Skrevet

Jeg er også veldig fornøyd med disse, slipper å tolke en eneste strek :D Jeg tester på ettermiddagen ettersom det er da hormonet LH stiger, og får da bare utslag 1 dag.

Skrevet

Positiv erfaring ved at jeg begynte å teste noen dager før jeg selv hadde beregnet neste EL, og fikk full klaff på dette forsøket - desverre endte det i en MA. Kommer til å bruke denne testen igjen, bare kroppen kommer i normal gjenge igjen...

Lykke til!

Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen :-D

Har nå kjøpt inn CB-tester, så hvis denne grusomt slemme TR kan komme snart så blir det ny pp med testing ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...