Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om du kan se når jeg blir gravid? Kjønn? Antall og gjerne hvis det dukker opp noe annet også.

Jeg er født 311071.

Takk på forhånd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Jeg vet jeg har sett på deg tidligere, men jeg har glemt litt hva jeg sa da...

Jeg kan evt se om jeg får opp noe nytt på deg... :)

Skrevet

Hei sanna28, jeg husker for å være helt ærlig ikke om jeg har blitt spådd av deg. Hvis du mener du husker nicket mitt så har du sikkert gjort det, men jeg husker ikke hva du sa iallfall.

Det hadde vært veldig snilt om du kunne ta en titt igjen?

Tusen takk på forhånd.

Skrevet

Du var en av de første jeg spådde her inne, så husker nicket ditt. Men: jeg husker ikke hva jeg sa! :D

Jeg får opp gutt på deg. Jeg er litt usikker på tid (og det kan være vanskelig å si helt sikkert), men jeg får opp sommeren/høsten 2010 som en fin periode for deg. Juni og august spesielt.

Jeg har følelsen av at det skjer mye i livet ditt nå framover. Jeg får opp at det er mye på jobb og hjemme, så jeg tror det kommer til å ta hovedfokuset ditt fram til ca mai. Etter det roer ting seg mer og jeg tror kroppen din er mer klar for en graviditet da.

Men: det er absolutt muligheter før det også. Jeg tror ganske sikkert det blir graviditet i løpet av 2010 i alle fall.

Jeg får opp noe ift uregelmessige sykluser. Kan dette stemme? Jeg tror ikke dere treffer helt på eggløsning alltid. Jeg får opp at den er litt senere enn det du tror. Jeg er ikke spes. flink på sykluser etc. men jjeg får opp dag 18. som en god dag!!

Jeg får opp at dere holder på med å pusse opp. Stemmer det? Jeg får inn et litt eldre hus dere har kjøpt. Jeg tror dere får mange fine år sammen i dette huset, og at det blir en trygg og god ramme for barna deres. Jeg får opp to barn, muligens tre totalt.

Jeg får også inn en hund. Har dere hund eller har dere snakket om å skaffe hund?

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...