Gå til innhold

JIPPI!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Der kom tante rød. Eller, den begynte så vidt i går, men har sett spor før for så og ha stoppet og uteblitt. Har ventet 60 dager!!!!! siden MA i slutten av 2009, så er derfor glad, for første gang på veldig lenge. Glad for at vi nå kan se fremover og prøve på ordentlig igjen på en liten spire. Skal bruke Pergotime denne pp (hvis jeg tør). Gynekologen foreslo dette uten at jeg tok det opp. FÅr se om jeg tør. Har de liggende i skapet. Håper det snart blir min tur. Og for dere andre jenter her inne. Tvitvi! Håper vi alle snart sees inne på 1. trimester, og 2. og 3.... ;O)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer:) Og ikke tvil om du skal bruke pergotime! Det er jo en grunn til at du har fått det. Jeg har brukt det to ganger, og det har gått så fint så. Lykke til:)

Skrevet

Grattis og lykke til med prøvinga. Går spennende tid i vente.

Skrevet

Til mummitroll prøver igjen; fikk du bivirkninger? Funket de? ;O)

Skrevet

jaa gå for pergo:) fikk mensen her om dagen på første pergokur,å har gått kjempefint:) ulitt småkvalm å litt varm i begynnelsen,ellers bare litt ømme brystvorter..ikke merka noenting annet,så jeg kan trygt anbefale deg pergotime:) skal ha en pausemnd nå å så en ny runde på pergo:)

håper spira sitter hos oss begge snart,lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...