Fridha6 Skrevet 27. februar 2010 #1 Skrevet 27. februar 2010 Hei! Jeg gikk på ppillene Cerazette i en måned, men så slutta jeg for å så begynne helt på nytt. Grunnen til at jeg ville begynne på et helt nytt brett og helt på nytt var fordi jeg hadde glemt pillene annahver dag, og til feile tidspunkt, og vært skikkelig surrete med andre ord. Nå har jeg vært uten ppillene en hel måned, og har venta på mensen hele måneden slik at jeg kan begynne på nytt. Men mensen har ikke kommet! Den var sen forrige måned da jeg gikk "litt" på pillene, men nå er det jo den 27 og ingen mens har kommet! Har ikke rørt pillene hele måneden og halve januar, og skulle liksom hatt mensen den 18. Det har resultert i at jeg og kjæresten min har hatt ubeskyttet sex. Men han har (beklager detaljer) "kun" kommet inni meg 2 ganger. Resten av gangene har vi brukt kondom på slutten. De siste dagene har vi pratet om hvor mye puppene mine har vokst! For de har blitt større, og de er ganske så ømme. Både meg og typen har lagt merket til dette og snakket om det. Nå har jeg noia.. Tar en test i morgen, men kan være godt å høre litt meninger og forslag til hva dette kan være. Tror dere jeg er gravid? Vet det er vanskelig å si, men..
Gjest ibla Skrevet 27. februar 2010 #2 Skrevet 27. februar 2010 Det er klart du kan være det.. Dere har hatt ubeskyttet sex, og du er forsinket med mensen. Det kan også hende du er forsinket pga kroppen trenger litt tid på å komme i system etter pillene, men det er absolutt på sin plass med en test.. Siden dere har valgt å kjøre så usikkert regner jeg med det ikke er helt krise med barn? (siden du har funnet veien inn hit også..?) Ønsker dere lykke til uansett :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå