Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #1 Skrevet 27. februar 2010 Hva er lønnen til en hjelpepleier kontra førskolelærer? Jeg skal videreutdanne meg og har ikke helt bestemt meg for hvilken utdannelse jeg skal ta. Jeg har helse og omsorg fra før. Hva trenger jeg for no mer? Finnes det fjernundervisning for å bli hjelpepleier? Lurer også på å ta førskoleutd,men da blir det fort vekk noen år..Har delartium fra før. Er litt nysgjerrig på lønnen på disse yrkene. Som sagt så har jeg delartium og helse og sosialfag- noen andre yrker/type utdanning jeg kan bygge på dette. Tar det gjerne privat, har penger til det. Lei av å ikke ha en skikkelig utdanning-at jeg ikke "er" noe:-(
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #2 Skrevet 27. februar 2010 Det er nå vesentlige forskjeller på hjelpepleier og førskolelærer vil jeg tro. Og utfra det jeg har sett nå, så er det lettere å få jobb som førskolelærer enn hjelpepleier, eller helsefagarbeider som det heter nå. Hvertfall fast jobb. Finnes en del helsearbeiderstillinger ja, men da må du tenke på at du må jobbe helger, hellidgdager osv. Hate it! Jeg er spl. Hadde gjort mye for å kunne blitt førskolelærer, men å starte på ny bachelorutd vet jeg ikke om jeg orker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå