Gå til innhold

Er blitt forelsket i en annen:-((

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi jobber sammen og er gift på hver vår kant.

Har flørtet og kysset litt i et par mnd nå. Jeg er ikke den utro typen, men greier ikke å styre meg, tenker på han dag og natt.

Han har en lederstilling (ikke min leder!) og jeg lurer på om det er noe av grunnen, at jeg ser opp til han og beundrer han, for egentlig så er han en litt arrogant type, men så utrolig kjekk og smart.

Føler meg patetisk, men greier som sagt ikke styre meg, jeg har aldri vært så tent på noen før, han er bare så mye MANN....Noen som har vært i liknende situasjon ?

Og ja, jeg vet at dette er helt galt, at jeg er en drittkjerring osv.

Dette hater jeg med selv for allerede så jeg trenger ikke fordømmelse.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finn ut hvem du vil ha,og hold deg kunn til han.Det er ikke rettferdig ovenfor han du er gift med at du holder på som du gjør.

Hva om det hadde vært omvent?

Jeg hater virkelig at folk holder på som deg! Skikkelig lavmål!

Skrevet

Har ikke noe godt råd, annet enn å unngå ham i størst mulig grad. Prøv i alle fall å unngå de situasjonene hvor det ender med kyssing.

Vanskelig å la være når hele kroppen skriker etter ham, men prøv å tenke langsiktig;

Hvor ville det ende? Skilsmisse, barn som må vokse opp i forskjellige hjem, to knuste ektefeller, delt omsorg...etc etc.

Og når forelskelsen legger seg vil du begynne og se feilene hans (hvis dere skulle fortsatt sammen) og innsett at du/dere har ødelagt to flotte forhold til fordel for en som ikke er halvparten så bra som nåværende mann.

Skrevet

Jeg regner med at du er gravid siden du er her inne?

Det er vanskelig å styre følelsene sine, og det er lett å falle for andre/bli betatt. Poenget er at det må stoppe der. Du har allerede tråkket over grensen, og etter min mening bør du stoppe og trekke deg tilbake.

Erfaringsmessig (ikke egne erfaringer) går ikke gifte menn fra konene sine.

Slutt å kom opp i sånne situasjoner som de du nevner. Det er lett å si nei når man bestemmer seg for det.

Skrevet

hvorfor i herrens navn er hun gravid om hun er her????? jeg har ett barn på 13 og ett på 5... ikke gravid, og vil ikke ha fler barn heller... da er man på barnimagen da se tåka...

Skrevet

men til deg da HI, du kan nå velge hvem vei du skal gå,,,, enten din mann eller din elsker... din elsker vil du sannsynlig ikke få... og hva om dere ble sammen??? hvorfor gjør han ikke dette mot deg også en vakker dag..

DETTE ER DITT VALG, OG DU KAN VELGE HØYRE ELLER VENSTRE

Skrevet

Bare til opplysning så deler DIB, BAM og BIM altså SAMME anonym side.

Hva du skal gjøre er det bare du og han nye som kan finne ut, er han villig til å forlate sin kone til fordel for deg?

Tror du at dere klarer å stå av stormen dere kommer til å få for å bryte opp TO familier, klarer dere lappe sammen og skape en ny. Klarer dere å samarbeide med to sure ekser som gjør det vanskelig for dere?

Skrevet

altså trenger man ikke være gravid for å være her=)

Skrevet

Takk for svar:)

Det er ingen tema at noen av oss skal bryte ut av forholdene våre.

Jeg vet at jeg bare må slukne disse følelsen så ingen blir såret. Her er det fire barn i bildet og samvittigheten min er kullsvart.

Men noen ganger er det sånn at man lett blir styrt av følelsene sine og dette er umulig å motstå, jeg bare smelter når han er i nærheten, greier ikke tenke klart og er rett og slett fra meg av forelskelse.

Jeg om mannen sliter en del i forholdet og jeg oppdager nå følelser som jeg ikke har hatt på flere år, det er så leit, jeg vil jo bare at vi skal finne tilbake til hverandre.

Nå skal jeg stålsette meg og avslutte dette mens leken er god og før noen blir alvorlig såret. Jeg er ikke et ondt menneske som er ute etter å såre noen, jeg er egentlig i mot utroskap og trodde aldri at jeg skulle komme opp i en slik situasjon..........Dette er et følelsemessig virrvarr.((

Skrevet

Å forelske seg er en del av livet og det å være menneske.

Selv om man har valgt en partner, er gift, samboer og har barn slutter man ikke å forelske seg. Det kan skje alle.Det betyr ikke nødvendigvis at man har det dårlig hjemme.

Viktig at du reflekterer litt rundt det som skjer med deg og hvorfor. Det virker det som du gjør i innlegget ditt.Like viktig er det at du ikke dyrker disse følelsene. Unngå mannen så godt du kan.Ta med deg energien og kåtheten forelskelsen gir hjem til partneren din.

Forelskelser går over med tiden.

Skrevet

Det med å ta med forelsken og kåtheten hjem er et godt poeng ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...