Gjest Skrevet 27. februar 2010 #1 Skrevet 27. februar 2010 Hei, kan ikke du se litt på meg og kjærsten.. spurte den andre tråden, men vet ikke om du så det jeg heter maria og han heter david har ei jente sammen, lily og venter nå en gutt sammen takk!! klem
Sanna28 Skrevet 27. februar 2010 #2 Skrevet 27. februar 2010 Hei, Har du også et barn fra før av? Jeg glemte nok å se på det med kjærligheten, ja.... Jeg får ham opp som mørk og deg som litt lysere. Det trenger ikke nødvendigvis å være utseendet. Kan hende det er personlighetene jeg får fram også. Jeg får ham opp som høy og slank. Muligens grønne øyne? (Med litt grønn-skjær?). Jeg får ham opp som veldig snill og omtenksom. Jeg får ham opp som en veldig god far og at han er flink med barn. Jeg får ham opp som impulsiv og livlig. Han tar ofte ting på sparket og du synes han noen ganger er litt ubetenksom etc. Jeg vil ikke si du er treg, men du er litt mer moden av deg enn ham på mange måter. Jeg får opp at du synes han kan være litt "barnslig" på noen måter og at du irriterer deg over at han ikke tenker på konsekvensene etc. Jeg får opp at dere bør prøve å nærme hverandre litt begge to. Spesielt nå når dere skal ha en liten til Ellers får jeg ikke opp spesielle problemer på dere. Dere er kanskje forskjellige på mange måter, men også like. Jeg får opp at han har en hobby som krever en del tid. Det blir i perioder nesten som en ekstra jobb. Kan du kjenne igjen dette? Jeg tror det er noe du tviler litt på ift ham. Men dette har du ingen grunn til å tvile på. Jeg tror det bare er hormonene dine som spiller deg et lite puss nå som du er gravid. Prøv å ikke lag store saker ut av slike "småting". Jeg tror han gruer seg litt til fødselen. Kanskje han ikke vil innrømme det, men jeg får inn den følelsen. Han føler seg veldig hjelpesløs. Prøv å snakk om dette i forkant av fødselen. Han er også litt spent på hvordan det blir for dere å fordele tid og kjærlighet til flere barn - og til hverandre. Dette kommer til å gå helt fint. Prøv å få til litt alenetid sammen når dere kan det! Prøv å få tak i barnevakt innimellom. Gå på kino sammen etc. Dere har godt av det!! Jeg får inn noe ift jobben hans, men jeg er veldig usikker på hva det er. Jeg får inn både at det er noe reising og muligens noe nytt. Men jeg greier ikke helt å sette ord på det her. Det er liksom som jobben hans er veldig delt. Jeg ser ham både i en "klassisk" 9-4 jobb med dress og jeg ser ham i en mer praktisk jobb. Muligens med litt andre tider. Så jeg er litt usikker på hva dette betyr. Er det noe du kjenner igjen??? (Det kan hende jeg blander sammen litt det med hobbyen hans nå...??) Dette var veldig uklart, men jeg følte jeg måtte skrive det for å høre med deg hva det kan være. Lykke til
Gjest Skrevet 27. februar 2010 #3 Skrevet 27. februar 2010 hei!! ja jeg har ei fra før og han har tre fra før, så her kan det bli mye unger til tider hehe ifht utseendet så er det jeg som er mørk og har grønne øyne, han er høy og mellom blond med blå øyne på innsiden så kan det nok stemme at han normalt er lettere til sinns enn jeg, men han har vært i en dyp depresjon de siste årene, men føler vel han er på vei ut av den sakte men sikkert nå stemmer også at jeg er mer moden enn han hehe han er litt uansvarlig og mer leken enn mg, så jeg er den praktiske og strenge mammaen og han er morro pappaen hehe men det er forsåvidt greit, tror vi har funnet en god balanse egentlig. han er en fantastisk far bla derfor jeg har ønsket meg barn med han selv om vi for noen sikkert hadde hatt nok fra før, men er noe eget med ett felles barn, selv om vi ble heldige og fikk to hehe han er maler, så han kan bruke uendelig mye tid på et maleri hehe og det kan irritere meg grønn, men samtidig så respekterer jeg kreativiteten hans og oppmuntrer han veldig på det. han har tatt det ett steg videre og prøver nå å bli tattovør. siden han elsker å male japansk tatoveringskunst, følte han at han kunne klare å leve av det gjennom tatovering. han har reist hjem til usa for å gjøre dette og det har blitt veldig tyngre for oss begge enn antatt å være fra hverandre. men samtidig så vil jeg ikke at han skal gi opp, selv om egj vet han tenker på å få seg en "normal" jobb her når han kommer hit til sommeren. så er nok det du får inn på jobb planet. men jeg vil forsette å oppmuntre han til å gjennomføre det, så får vi heller leve litt avskilt de neste årene.. det har vært tøft disse mndene siden han dro, men jeg tror vi nå er mer klar over hvordan vi må behandle hverandre for å få det til å fungere.. men alt er opp til han, han må ta sine egne valg og jeg vil støtte han uansett! føler du han klarer å gjennomføre den veien det er for å bli tattovør?? ifht fødselen så tror jeg han er mest redd for å gå glipp av den siden vi per dato ikke har noen dato for han å komme hjem på, og vi akkurat for noen timer siden ble enige om å prøve igjen som ett par for siste gang. han har vel vært sikker på at han ikke fikk lov å komme om det var over med oss, så har vel ikke helt sunket inn at han skal være med. han har vært med på 4 fødsler før, 3 vaginalt og keisersnittet med vårt barn, så jeg tror han er rimlig klar over hva han går til, men snakke om det må vi jo noen ide om når han kommer hit ? tusen takk for at du så på oss, det er som du sier ikke noen store problemer mellom oss, bare små ting som eksploderer og blir gedigne!! men skal bli flinkere jeg også til å stole på han og forholdet vårt stooooor varm klem
Gjest Skrevet 27. februar 2010 #4 Skrevet 27. februar 2010 dytter så du ser svaret mitt jeg, vil du skal se hvor godt du traff hihi
Sanna28 Skrevet 27. februar 2010 #5 Skrevet 27. februar 2010 Hei, Det var derfor jeg fikk opp at han var litt borte fra deg, ja! Jeg tror han får en uventet tur tilbake til deg på våren en gang. Kanskje i april. Det tror jeg blir veldig bra for dere. Jeg fikk veldig opp den følelsen at dere måtte ta et valg - enten å satse videre sammen, eller gjøre helt slutt. (Jeg tror jeg glemte å skrive det helt konkret). Jeg tror dere har gode muligheter til å finne sammen, og at dere begge er klare for dette nå. Jeg fikk opp at han hadde barn fra før av også, men jeg glemte å skrive det. Jeg trodde han hadde ett barn fra før av, så ble litt overrasket da du skrev tre ) Bor de i Norge? Jeg tror absolutt han har en god framtid i yrket! Jeg får ham opp som veldig dyktig og at han virkelig lever seg inn i det han gjør!! Han er en ordentlig kunstnersjel. Det er kanskje derfor det går litt "eksplosivt" for seg hos dere innimellom Men jeg tror det kommer til å gå fint for dere. Har han farget håret? Jeg får ham fremdeles opp som litt mørkere... Men kan godt hende jeg bare blandet dere to! Sender masse varme tanker til deg som har barn i og utenfor magen å passe på alene!! Jeg tror han tenker mye på dere og at han savner dere masse! Det er vanskelig for ham at han går glipp av tiden du går gravid og med datteren deres! Det skjer så mye på kort tid.... Men: det er verdt det!! Så hold ut! Jeg får opp at han kommer tilbake i juni/juli. Muligens august. (Er det da du har termin?) Jeg tror han rekker tilbake til fødselen. Muligens må han over til usa en tur igjen etter babyen er født. Jeg tror han er spent selv om han har vært med på mange fødsler! Masse lykke til!! Håper på det beste for dere!! <3
Gjest Skrevet 27. februar 2010 #6 Skrevet 27. februar 2010 ååå stor tuter jeg hehehe er så glad for at du får meg inn så godt nå !! du hadde jo litt vanskelig for å lese meg for noen uker siden, men nå leser du oss som en åpen bok!! han shaver hodet men er nok mer mørk enn blond ja.. skjegget er ivertfall helt mørkt hehe og når han ikke har shavet seg på noen dager så er det mørke tuster mer enn lyse, men jeg er jo igjen helt mørk, så derfor jeg kaller han litt blondi ifht meg vi har tatt valget nå håper jeg og jeg kjenner jeg har åpnet meg helt for å satse 100% på forholdet vårt, så håper han også har tatt det valget, føler egentlig det og ser det i det han skriver til meg! de tre barna han har fra før bor i norge, og han er livredd for å miste kontakten med de, men har et problemfylt forhold til exen.. men det er jo alltids håp så han må bare jobbe for å få kontakt med de igjen, virker som han også har blitt innstilt på det den siste tiden! jeg har også veldig tro på at han klarer seg strålende i det yrket, derfor jeg har pushet han litt uti det før han var helt klar, men følte han gjemte seg litt i depresjonen sin så måtte bare!! og jeg er selv veldig følsom (fisk hehe) og alternativ, så du kan si det eksploderer litt hos oss begge noen ganger.. han er kreps i tillegg så vi har mye følelser og kreative vibber mellom oss og ikke alltid lett å finne balansen, men vi blir flinkere og flinkere og av en eller annen grunn så gir vi ikke opp uansett hvor mørkt det ser ut for den ene eller andre, eller begge to.. tusen takk for gode ord sanna, du er helt fantastisk og dette gir meg så mye mot og håp!!! takk i bøtter og spann !! gleder emg til en herlig vår og sommer jeg nå! vet dette blir bra, og jeg er klar over at han nok må en tur tilbake etter fødsel selv om han ikke helt vil selv, så jeg får ikke noe sjokk om det skjer har termin 17 juli, men ks ca 9 juli kan jeg tenke meg. har også en eksamen 17 juni eller noe, så passer fint at han kommer etter den, men føler på meg at han nok kommer litt før hehe savne hans er intenst nå og er vanskelig for han å være borte så lenge nå som vi har funnet ut av ting.. og han er nok veldig spent ifht fødsel, og også veldig spent siden vi får en liten gutt.. han har jo en sønn og tre jenter nå, pluss min, så å få en sønn til blir nok veldig spesielt for han.. ha en herlig dag!! du er gull verdt og det håper jeg du vet!! klem
Sanna28 Skrevet 27. februar 2010 #7 Skrevet 27. februar 2010 Hei, Begge er "vann-mennesker", ja. (kreps og fisk). Det passer fint sammen, men kan bli veldig mye følelser også! Jeg tror det kommer til å gå bra for dere! Jeg fikk opp litt avstand til barna hans. Det var derfor jeg spurte om de bodde i Norge. Jeg tenkte de kanskje bodde litt unna ham eller i et annet land. Avstanden kan jo hende jeg får opp pga at han er i usa nå. Jeg tror dette kommer til å gå bedre etter hvert. Jeg tror mye kommer til å ordne seg etter babyen deres blir født. Brikkene kommer til å falle på plass da, liksom Masse lykke til med eksamen! Jeg tror det kommer til å gå veldig bra!!
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #8 Skrevet 27. februar 2010 Virker som en veldig ansvarsløs fyr da, hvis han flytter til USA og har 4 barn i Norge.... Hvordan holder han kontakten med de 3 andre barna sine? Du skriver at det er problemer med eksen, men det er ALDRI en unnskyldning for å reise fra barna sine! Kanskje ikke rart eksen blir sint hvis han flytter til andre siden av verden når han har barn i norge....Hadde dere de 3 barna hans mye mens han bodde i norge? Jeg tror jeg hadde vært ganske skeptisk med å ta denne mannen tilbake,han er da virkelig ingen god far som forlater alle disse barna!
Sanna28 Skrevet 27. februar 2010 #9 Skrevet 27. februar 2010 Jeg tror de greier å finne ut av dette selv uten at vi skal komme og dømme på noen slags måte. Vi er alle forskjellige mennesker - og bra er det!! Ønsker dere all slags lykke til videre og at dere finner ut av det til det beste for alle parter. Klem
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #10 Skrevet 27. februar 2010 Hvis du kaller det å stille spørsmål om en ansvarsløs far som sikkert belaster det norske trygdesystemet for vanvittige summer å dømme andre mennesker-deg om det... Synes det virker utrolig ansvarløst! 5 barn også er han ikke i samme land en gang!?!? Helt utrolig situasjon, ønsker barna lykke til, for det VIL de trenge!
Gjest Skrevet 27. februar 2010 #11 Skrevet 27. februar 2010 jaja anonym deg om det! jeg gidder ikke sitte her og forklare noe for deg. dette var en tråd mellom meg og sanna og jeg bryr meg fint lite om hva du måtte mene eller ikke mene om han. jeg lever i det og vet hvordan ting er både på godt og vondt, og det er alt som teller, det som har skjedd har skjedd og jeg er veldig glad for at hverken han eller jeg lenger lever i fortiden, men bare ser fremover mot en lys fremtid!! og det inkluderer alle de seks barnene vi har tilsammen!!
Sanna28 Skrevet 27. februar 2010 #12 Skrevet 27. februar 2010 Enig med deg, WhiteLilymedtoknopperogettfrø Litt pussig at sånne kommentarer alltid kommer fra "anonyme"...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå