Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #1 Skrevet 27. februar 2010 Hei! Jeg gikk på ppillene Cerazette i en måned, men så slutta jeg for å så begynne helt på nytt. Grunnen til at jeg ville begynne på et helt nytt brett og helt på nytt var fordi jeg hadde glemt pillene annahver dag, og til feile tidspunkt, og vært skikkelig surrete med andre ord. Nå har jeg vært uten ppillene en hel måned, og har venta på mensen hele måneden slik at jeg kan begynne på nytt. Men mensen har ikke kommet! Den var sen forrige måned da jeg gikk "litt" på pillene, men nå er det jo den 27 og ingen mens har kommet! Har ikke rørt pillene hele måneden og halve januar, og skulle liksom hatt mensen den 18. Det har resultert i at jeg og kjæresten min har hatt ubeskyttet sex. Men han har (beklager detaljer) "kun" kommet inni meg 2 ganger. Resten av gangene har vi brukt kondom på slutten. De siste dagene har vi pratet om hvor mye puppene mine har vokst! For de har blitt større, og de er ganske så ømme. Både meg og typen har lagt merket til dette og snakket om det. Nå har jeg noia.. Tar en test i morgen, men kan være godt å høre litt meninger og forslag til hva dette kan være. Tror dere jeg er gravid? Vet det er vanskelig å si, men..
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #2 Skrevet 27. februar 2010 Skal bare en gang til vet du . Ville hivd meg rundt og tatt en test med en gang, jeg. Denne usikkerheten hadde jeg ikke klart og levd med. Er det noe dere ønsker eller. Selvom dere kanskje ikke tenkte akkurat nå i og med dere har brukt prevensjon.
Fridha6 Skrevet 27. februar 2010 #3 Skrevet 27. februar 2010 Tusen takk for svar! Ble utrolig glad nå! Altså, vi har snakket om det, og vi vil overhodet ikke ha noe barn! Det er altfor tidlig. Jeg er akkurat fylt 16, og kjæresten min fyller ikke 18 før i november. Vi vil ikke ha barn, men vi innrømmer begge å ha vært uansvarlige og korttenkte. Men på en annen side, så hadde vi ikke tatt abort om jeg hadde blitt gravid. Vi har begge utrolige mennesker på familiesidene våres, og venner som støtter når vi trenger det. Både jeg og kjæresten min har en liten jobb foreløbig og han har leilighet osv. Så vi vet at vi ville klart dette selv om det ikke hadde vært planlagt. Jeg stikker ned til byen i 4-tiden og kjøper en test, jeg! Men tror du dette kan ha noe med ppillene jeg brukte forrige måned å gjøre? At derfor er mensen veeeeeeeldig sen? Eller tror du tilfellet er at jeg nå er blitt gravid?.. Må bare si takk igjen for svar! Setter veldig stor pris på det:-)
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #4 Skrevet 27. februar 2010 ville å tatt en test i dag.. hadde ikke klart å vente.. men når du er så forsinka så vil jeg tro du er gravid.. men vanskelig igjen for meg å si som verken er synsk eller noe sånn :-) Men lykke til da!!
Fridha6 Skrevet 27. februar 2010 #5 Skrevet 27. februar 2010 Ja, jeg ser den.. Har flere ganger trodd at jeg har vært det, så nå har jeg liksom bestemt meg for å IKKE tro det, siden jeg ikke har vært det de andre gangene. Men ja, mensen er jo tåli forsinket! Ikke bare 1 dag liksom. Men tusen takk for svar! Tar en test i dag, også kan jeg fortelle hvordan det går:-) Men btw. Hvordan fungerer det med å tisse og sånn før en test? Trodde det var best å ta en test om morgenen? Eller kan jeg ta i kveld?:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå