Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #1 Skrevet 27. februar 2010 Jeg har verdens beste samboer når det kommer til meg. Han setter meg høyest av alt. Problemet er at vi har 2 små barn som burde få mer av pappas tid! Han klarer ikke å kle dem ordentlig, glemmer å skifte bleie eller gi mat. Blir helt oppgitt og når jeg snakker til han mener han at jeg syntes han er en dårlig pappa. På en måte er han jo det. Trodde han skulle bli en god pappa som ville finne på noe med barna sine. Ikke en som står opp med de og legger seg på sofaen med pcen i fanget. Vet ikke helt hva jeg vil med dette, men jeg elsker han. Får bare så vondt av barna mine som har en far som ikke stiller opp 100 %- noe jeg trodde han skulle.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #2 Skrevet 27. februar 2010 Har fått kritikk for at jeg ikke kledd på barnet mitt ordentlig jeg også fra folk som mener det - det får de bare mene - stol på deg selv mor er det noe som heter :-) Det med klær er heller ikke lett i et land som dette der været skifter endel, ofte også i løpet av en dag. Hvis du kritiserer han hele tiden så gjør nok det at han gir opp og aldri føler seg bra nok.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #3 Skrevet 27. februar 2010 Ta en _ordentlig_ prat med han. Forklar hvordan du føler det, ikke kritiser. Si du er bekymret, at du ikke ønsker at han ikke skal være "tilstede" for barna sine.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #4 Skrevet 27. februar 2010 minner meg litt om min sambo, han leker å koser med snuppa engang i blant, men så fort hun blir sur blir han å sur, å når han bytter bleie på henn(som sikkert er en mnd siden sist) så blir hun bestandig utålmodig å suttrete da blir han sur å klapper i hendene å styrer for å få henne til å slutte, å når han skal ta på henne strømpebuksa igjen, å vi han ikke får det til de første forsøkene så gir han opp å bare går fra henne, å da må jeg gjøre det som vanlig! i helgene så stir han kanskje opp 1 morgen men da må jeg opp først å vaske å kle henne, vis ikke blir det ikke gjort! å da legger han henne igjen med bløt bleie å ingen mat! elsker han, men ingen god far akkurat! føler at jeg ikke vil at han skal passe henne alene for jeg er redd han ikke gir mat å skifter på henne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå