Gå til innhold

et par spørsmål!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

-når legger dere babyn deres på 3 mnd for kvelden??????

-hvor mye går babyn deres på 3 mnd ca opp i vekt i uka????

-ca hvor mye drikker deres 3 mnd baby.??? e pumpe me å gir han på flaske. ca 120 ml ganger 6/7. variere stort hvor mye han vil ha om dagen spesielt når d e mye folk og farting påvirke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

♥ Min sønn legger seg kl. 19:30. Da får han flaske(170ml) Noen ganger sovner han med en gang, og andre ganger kan han ligge en stund før han sovner.

♥ Han legger på seg mellom 200 og 250 gram i uka (han får bare mme)

♥ Han drikker 6 måltider a 170 ml

Skrevet

-Snuppis legger seg for kvelden ca kl 20-21, det varierer litt og hun må stort sett ammes i søvn :/

-Hun legger på seg ca 200 gram i uka, hun får bare morsmelk

-Siden jeg ammer vet jeg ikke hvor mye hun egentlig får i seg, men hun legger fint på seg så hun får nok i seg nok.

Skrevet

Han legger seg kl 20 og står opp kl 07 (men blir stadig trøtt tidligere på kvelden så det skyves mot 19.30 merker jeg)

Tror han går opp litt over 200 gram i uka

Nå drikker han flaske med 130-150 ml mme 6 ganger i døgent (drakk en del mer før, har redusert behovet i det siste...)

Han liker også best å spise om natta når han er helt avslappet, har ofte de største måltidene da... Og så hater han å spise når han er trøtt, blir bare vræling. Har gitt opp å gi han kveldsmat, får siste måltid en time halvannen før han legger seg.

Skrevet

Hun legger seg kl 19.00 (2,5 mnd), men det er bare fordi hun plutselig begynte å sovne til den tiden av seg selv. Så da begynte vi med bading, litt masasje og sang først, for å få inn litt leggerutine.

Aner ikke hvor mye hun går opp. Hun har bollekinn og er glad og fornøyd, synes det teller mye mer :)

Ingen anelse hvor mye hun spiser heller. Hun får så mye mat hun vil, når hun vil, og virker aldeles fornøyd med det. Men vet at hun ikke liker å drikke av flaske, så når hun en skjelden gang får flaske så spiser hun bare til hun ikke er så veldig sulten lenger, så kunne ikke funnet ut av det om jeg ville.

Skrevet

Jeg tror vi la han rundt kl 21 når han var 3 mnd

Har lagt på seg ca 200 - 250 gr i uka

Fikk 5 flasker i døgnet, ca 180-200 ml pr gang

Skrevet

Snuppa her legger seg ca kl 21.

Vet ikke hvor mye hun legger på seg i uka, men hun ser godt ut.

Drikker ca 130 ml 5-6 ganger i døgnet fra flaske, ammer litt først med det lille som er i puppen. Synes hun spiser alt for lite, men har ikke sjans å få i henne mer. Går som regel 4-5 timer mellom hver gang hun vil ha mat.

Skrevet

- 19.30 på en normal dag.

- Aner ikke. Alt fra 100 til 250 gram i uka tror jeg.

- Ammer, så jeg vet ikke.

Skrevet

Lillegutt på 3,5 måned legger seg som regel 18.30 - 19.00 da sover han til klokka 7 neste morgen.

Han er en veldig småspist og aktiv type og går kun opp 50 til 75 gram i uken.

Jeg ammer så vet ikke hvor mye han får i seg, men alt for lite føler jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...