Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #1 Skrevet 27. februar 2010 Den verste følelsen i verden!!! Og det verste er at jeg satt og drakk for meg selv. Har ringt masse folk og sikert vært teit!!! Æsj, hater meg sjøl akkurat nå!
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #2 Skrevet 27. februar 2010 hahaha Toppen av sadnes da.Drikke alene og ringe rundt og styre Jaja,du får ta det med et smil og håpe du ikke sa alt for mye rart:)
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #3 Skrevet 27. februar 2010 Det er sikkert ikke så ille som du tror! men kjenner følelsen, har hatt et par slike jeg også Jeg ville sendt en melding eller ringt til de som du har mest angst for å ha snakke med, så er det sikkert helt greit, og du kan roe ned og ha en grei dag likevel:) Sender en god klem
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #4 Skrevet 27. februar 2010 Ja, det er bare trist! Har klart meg så lenge uten alkohol, men dette tragiske forøket på et liv jeg har gjorde at det bikket over i går:( Vanskelig å ta det med et smil og...
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #5 Skrevet 27. februar 2010 Det verste er at jeg har ringt kjæresten min som tror jeg ikke drikker mer. Vet ikke om jeg har snakket med han eller ikke. Husker ingenting:-(.Det er han jeg har mest angst for å kontakte. Han kommer til å bli så skuffet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå