Gå til innhold

Hvem var det som fant ut at: lønnesirup og yoghurt- DET må være godt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enig...trodde det skulle være godt men det var det ikke.

Skrevet

Den lukter pyton!

Skrevet

ikke engang lillewirre som spiser alt bare vi sier det er yoghurt ville ha det. hun måtte få noe og drikke der hun satt og brakk seg og tørket tunga med genseren ;o)

Skrevet

Er dette en ny yoghurt????

Har ikke fått det med meg, men hørse faktisk godt ut uansett hva det er.

Det må jeg smake :o)

Skrevet

Det er en helt vanlig variant i en del land der det bare selges naturell yoghurt. Man blander inn sirup, honning eller bær selv. Om det er godt er en annen sak...

Skrevet

Jeg synes ikke Tines yogurt med lønnesirup er noe særlig godt, men jeg pleier å blande Biola yogurt naturell med lønnesirup, gjerne den som onkelen min produserer hjemme i Canada... ;-)

Skrevet

Det må ha hvert en uten sanser, hverken lukt eller smak.

Lukter like ille som den smaker.

Skrevet

Moro det der, at så mange her synes lønnesirup lukter/smaker dårlig. For meg lukter det himmelsk, og bringer frem masse barndomsminner. Altså, ekte lønnesirup, ikke Tine greia som sikkert ikke inneholder særlig mye av det i utgangspunktet, gitt at sirupen er ganske dyr.

Skrevet

Jeg syns i utgangspunktet lønnesirup er godt, men må si jeg sleit litt med den yoghurten.

Mini her var ellevill da han skulle få smake. Tok en stor skje, rynket på nesen og så forskremt på meg mens han sa "Neinei, mamma".

Ble i det hele tatt veldig nedstemt.

Skrevet

Det er ikke det at lønnesirup ikke er godt. Det er jo sinnsykt godt på pannekaker... Men i yoghurt var det pyyyyyton!

Skrevet

Har ikke prøvd med lønnesirup, men yoghurt naturell med honning er nydelig. Gjerne med litt nøtter eller frukt. Fin frokost dersom man ikke har den helt store matlysten.

Skrevet

Ååå... gresk yoghurt med flytende honning! NAM!

(Tine liker jeg ikke, kan det kalles yoghurt egentlig?)

Skrevet

Jeg så de hadde det, og tenkte at det kan umulig smake godt...:-p

Lønnesirup er godt til mye det, men jeg nekter å tro at kombinasjonen med yoghurt er god.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...