Lene~mor til tre Skrevet 27. februar 2010 #2 Skrevet 27. februar 2010 Vi hadde egentlig tenkt å gå på skøyter idag men det får vi ikke gjort da kunstisanlegget er blitt ødelagt og da smelter isen når det er så "Varmt" ute som det er nå, å ikke bare det vi snør ned så vi får ikke gått ut å aka heller... ikke noe særlig å gå ut å ake når vi må vasse i snø til knea og det snør tett i tett oppå det hele... huff nå er jeg lei snø. Så vi blir nok inne å slapper av i helga, for hele neste uke må vi jo vasse i tung snø fram og tilbake på skolen
Jojo x3 Skrevet 27. februar 2010 #3 Skrevet 27. februar 2010 Jeg er alene med ungene og bruker tiden til å lade opp til ny arbeidsuke. Er regn og sludd ute så gidder ikke gå ut nå. Eldste har vært ute en tur alene, minste sier; Nei, jeg vil være inne. Så da slenger jeg på sofaen. Imorgen har vi ingen planer utenom lunsj med en venninne og alle ungene.
Ranveig R Skrevet 27. februar 2010 #4 Skrevet 27. februar 2010 Vi prøver å komme oss på beina igjen etter tett i tett med sjukdom dei siste 2-3 vekene, og har begynt å få orden på huset. Eg har vore "innesperra" med lille den siste veka så sidan ho er feberfri i dag tok eg ho med meg ut for å kjøpe truser. Ho har ein del, men ein får liksom aldri nok... Og sidan ho nettopp har slutta med bleie så eg er fan av å ha dei liggande litt på lur rundt omkring, i bilen, i veska mi, i open bhg, hos mormor, osv ) Så eg og lille tok med oss svigermor (som har fire sønner og sønner pleier visst ikkje å dra med seg mamma på shopping? I dag innrømte at ho savnar ei datter, stakkars) på handletur mens eldste byge duplo og mannen min rydda. I ettermiddag har vi ete graut og leikt med ungane, no er lille i seng og eldste ser Asterix. Når han er i seng blir det kosekveld med snop og Bones ) I morgon skal eg på jobb (11 - 17, pleier å jobbe 17 - 23.30, så det skal bli litt godt).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå