Gjest Skrevet 26. februar 2010 #1 Skrevet 26. februar 2010 Lurer på om jeg blir gravid denne mnd? Prøver å kjenne etter symptomer, men det er sikkert altfor tidlig... Etter at syklussen er ca 34-36 dager... fikk mensen 2. Februar.. Så jeg får sikkert mensen i Mars en gang igjen!! Pokker!!! Men jeg skal jo ikke klage.. Det er jo flere her inne som har mye lengre pp enn meg. Jeg er i 6 pp... Men jeg hater å vente og vente... Men må jo liksom ikke gi opp håpet for det..
mini85 ♥ vil ha spire ♥ Skrevet 27. februar 2010 #2 Skrevet 27. februar 2010 Hei Tusta =) Jeg hadde oxo mensen 2 feb, og har oxo lang syklus, på ca 35-38 dager eller noe. Vært litt uregelmessig, men tenker jeg har el i disse dager.Så her er det sengekos for alle penga hehe =) håper virkelig det klaffer denne måneden! For deg oxo =) Vi må aldri gi opp håpet!! Klem!
..snøklokke.. Skrevet 27. februar 2010 #3 Skrevet 27. februar 2010 Jepp, hadde et lite håp om det! Tenk en liten advent-baby:) Jeg hadde el onsdag og er altså nå 3 dpo. Har litt mensen-murringer, og er overbevist om at jeg kommer gå de neste 14dagene som innbilt gravid! Vi får krysse fingrene for hverandre:))
mini85 ♥ vil ha spire ♥ Skrevet 27. februar 2010 #4 Skrevet 27. februar 2010 Ja vi får krysse fingrene for hverandre! Kjenner oxo litt mensmurringer, så regner da med at EL har vært =) håper vi traff denne gangen =) Hadde blitt overlykkelig hvis jeg hadde fått positiv test men d finner vi ut om et par uker! Good Luck!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå