Gå til innhold

off....:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har verdens beste sambo og elsker han, men likevel er jeg forelsket i en som driver litt med stoff....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En designer? Glem ham! Han er sikkert homo uansett

Skrevet

Hold deg til han du har!! Gresset er ikke nødvendigvis grønnere på andre siden. Særlig når det er stoff inne i bildet.

Skrevet

jeg vet,tror egentligt et handler litt om at veninna mi er intressert i han og vi har liksom stortsett alltid vert singel på likt og har på en måte hatt som hobby med og krangle om hvem som skal vinne mannen:P

Skrevet

Been there, done that! Og jeg kan love deg en ting, gresset er ikke grønnere på andre siden.

Men jeg har en teori på hvorfor du har det slik:) Du lever sikkert et veldig vanlig familieliv, men denne "designeren" (hehe) din er spennende og kanskje litt "ulovlig", noe som gjør at du blir nysgjerrig på han og søker litt action i hverdagen.

Skrevet

Haha, bra kommentar :D

Og til HI, du vet selv svaret på hva du bør gjøre! (håper jeg)

Skrevet

jeg gikk på samme smellen engang.. det ble slutt med samboer, og livet mitt gikk på rævva, havna ei uke på psykiatrisk. ikke å anbefale.

hvis du fortsatt er gla i samboeren din, og du har det bra der, ikke gå din vei. Hvis du ikke har det bra der, er det fortsatt ikke lurt å blande seg med stoff-folk. uff.

klem til deg.

Skrevet

Og for dere som kansje lurer ang det at jeg og veninna mi ser litt om hvem som kan vinne gutten/mannen, det har liksom bare vært vår ting.. vi har aldri kranglet om det eller noe. Men nå har jeg egentligt slått meg me ro,men ser at den delen av livet savner jeg litt....

Vi kunne fint være utro eller dumpe den vi var sammen med om det viste seg at en av oss traff en som vi flørtet med osv så var det konkuranse om hvem som liksom vant...

Skrevet

Jeg er også 20, men må innrømme at jeg følte det hørtes litt mer fjortis ut å tenke slik. Men det er bare min oppfatning, ikke vondt ment da:)

Skrevet

Jeg ser jo det selv at det er det...

Jg er jo lykkelig med sambo og datter våres og ville aldri i midt liv vært utro eller gått fra han... Men vil liksom samtidig ha han andre bare for spenningen og slik jeg og veninna mi holdt på før, men ser at det er på tide og legge det bak seg...

HI

Skrevet

Glem ham! Jeg har jobbet med stoff missbruker i mangen år og dessverre er det ikke noe å satse på om ikke han er villig til å slutte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...