Gå til innhold

Har lyst på dette huset her...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj! Skjønner godt at du må vinne i lotto før du kjøper det huset :P Men det var jo utrolig fint hus! Helt syke huspriser rundt omkring i landet ja....

Skrevet

Fyttikatta, det er det flotteste kjøkkenet jeg har sett på lenge!!!

Skrevet

Der kunne man ha flyttet rett inn, ja! Snakk om nydelig hus. Og perfekt innvendig også:)

Skrevet

Ha ha, tror nok jeg hadde villet ha det første huset.....!!!

Skrevet

kan jo flytte inn i huset på vuku (verdal) å tippe helt til man har råd til det første (^^,) hehe

Skrevet

Jepp, flytt oppi huttiheita å bo der til man vinner i Lotto:-p Men jeg står før alle andre i køen da:-p På lottovinninga altså:-D

Skrevet

frøkenma: Hehe, god plan!! Vinner man ikke i lotto da, så vinner man nok aldri... :P

Skrevet

Jeg tror jeg hadde gått for det lille rød, he he.

Et hus på nærmere 400 kvadrat...........alt for mye å vaske og rydde på!!! Men flotte hus. ,-)

Skrevet

ER MITT HUS JO=) hehe vant nemmelig i lotto sist mnd jeg, men så skal je vinne i morra og så da skal jeg kjøpe et større hus.. kan vise link:

http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=20176506&sid=xz7gadnT_gn874426

eller ikke.... men derimot hvis jeg vinner i lotto, så er det en gård+småbruk borti gata her, som er helt sinnsykt fint.. og da skal jeg reise bort, ringe på og spørre hva de skal ha for det:p for det er bere perfekt... :P

Skrevet

badet på 30 mills huset var helt grusomt :P

Skrevet

mange fine hus her, men jeg er så heldig at jeg bor i drømmehuset mitt:) bygget i 2008, selvtegnet, så vi fikk alt slik vi ønsket. lykke til med huskjøp, helt konge når en kan flytte inn i eget hus!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...