Gå til innhold

Nå skal jeg ikke spørre hva dere synes om det og det navnet, men rett og slett hva DERE synes min lille thaigutt skal hete!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er sååå lei av kampen om navn her i heimen, så jeg trenger mange forslag som jeg kan lese opp til mannen. Vi blir rett og slett ikke enige!! Han liker få av mine forslag, og INGEN navn har "truffet" han som han sier.

HJEEELP??! Se for dere en liten mørk gutt da! :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Even

Joakim

Johannes

Christian

Kristoffer

Theodor

William

Matheo

Lucas (<3)

Iben

Marco

Adrian

Daniel

Andreas

Alexander

:-)

Jeg er superspent på hvilket navn han får:-D

Skrevet

Hva med å se på hva slektingene deres het, og finn noe der. Om gutten er mørk eller lys, spiller egentlig ingen rolle. Finn et godt norsk stødig navn, feks John Erik., eller noe sånt (det kan fint uttales på andre språk også, men likevel veldig norsk) Gutten har ett "fremmed" utseende, og veldig greit med norsk navn med tanke på jobb i framtiden.

Skrevet

Hvilken type navn liker dere, da? Skulle vi fått en liten gutt ville han nok fått et navn som andre syns er noe traust, jeg liker Håkon, Mads, Kristoffer, Hallvard og Olav for eksempel.

Skrevet

Vi har en gutt i barnehagen som heter Iver Chai. Det er fint synes jeg, og passer veldig godt til gutten. Tenker dere thailandsk eller norsk navn? Jeg ser de fleste barna i nabolaget ofte har et norsk/internasjonalt navn først.

Skrevet

Takk for mange gode forslag, vi trenger mange! Så bare fortsett. Monajenten, jeg er også veldig spent! :-D ...Om han noen gang får et navn :-p

Skrevet

Synes ikke norsk stødig navn passer til en gutt fra thailand. Hallooo...

Han kommer da til å få jobb om han heter Nikolai, og har deres etternavn f.eks.

Disse navnene liker jeg:

Daniel

William

Nikolai

Jørgen

Caspian

Max

Mikael

August

Skrevet

Hvilke navn har du selv foreslått til mannen og hvilke er det han har foreslått?

Skrevet

Vi vil ha et norskt navn... Tror jeg! eller dvs. mannen vil ha et navn i gata: Lyder, Håkon, Olav osv... Mens jeg liker Levi, Johannes, Iben osv.. Fullstendig krasj!! Han synes alle mine forslag blir så "kunstneriske".

Når det gjelder oppkalling, så er det ikke noe ønske fra min side å kalle opp. Jeg vil ha et navn vi begge liker :-D

Skrevet

Han har fåreslått Håkon Elier, jeg har fåreslått Levi Johannes. Og jeg har prøvd med alle slags kompromiss :-(((

Skrevet

Ingen som forventer at en mørk gutt heter Harald, Sverre eller Olav.

Det synes jeg er litt kult:-) Så synes jeg det er fine norske navn..

Skrevet

Næh, ikke fullstendig, vel! Johannes burde være tradisjonelt nok for mannen din:) Hva med Peder, Magnus, Almar eller Scott?

Skrevet

mørk eller lys liten gutt, spiller vel ikke noen rolle :-) navnet må dere jo føle passer gutten.

Jeg vet om flere som har asiatisk utseende her, de heter bl.a håvard, hendrik, Samuel spiller jo ingen rolle det

mine valg:

Wilhelm

Zander

Casper

Leander

Max Wilhelm

Marcus

Skrevet

Jørgen da mamma dooh?

Skrevet

Jørgen er kjempefint, men det heter naboen :-) Jeg synes Isak er veldig fint da! Men det er sikkert mye brukt også nå?!

Skrevet

Tenk om naboen plutselig flytter da ;O)

Skrevet

Tvilsomt... Han er gårdbruker :-) Og han brøyter veien min, så han BØR holde seg der han er ;-)

Gjest mamma til 2 prinsesser:)
Skrevet

Leo

David

Marcus

Wiliam

Skrevet

Brage

Olve

Viljar

Jonas

Olav

Ådne

Håkon

Trym

Dette er mine favorittnavn :)

Skrevet

Isak hadde jeg tenkt å skrive selv :) så arti at du hadde tenkt på det da, det er det fiiineste guttenavnet som finnes:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...