Gå til innhold

Au au, hoven kjønnsleppe!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den ene indre kjønnsleppen min er hovnet helt opp! Er steinhard og øm, men uten kul, sånn som det av og til kan bli hvis man har tette kjertler, eller hva det nå er for noe.

Har hørt at man hovner opp nedentil under svangerskapet, men bare en monster-freak-kjønnsleppe??

Skrevet

Jeg hovnet opp da jeg gikk med første mann, men da var det begge.... forferdelig ubehagelig, men det gikk jo heldigvis tilbake etterpå...

Skrevet

Takk for svar. Jeg har også blitt litt hoven generelt i underlivet, men den ene,steinharde kjønnsleppen er utrolig vondt, som piggtråd, egetnlig.

Skrevet

Dette er jo rett og slett en forsmak på hvordan det blir etter fødselen, tror jeg! Det gjør kjempevondt å tørke seg etter tissing, og det dunker i hele underlivet etterpå...

Huff, nå kvier jeg meg til fødsel!

HI

Skrevet

Velkommen til apenes verden, underlivet er som en svulmen bavianrumpe. helt jævlig.. Flyr på do hele tiden og det er sårt både å tørke seg foran og bak.. må kjøle ned med kaldt vann av og til og smøre meg med sinksalve da det føles ut som hele analen rakner etter 7 gang på dritern i løpet av en dag,.., jaja, skal ha keisersnitt så slipper den problemstillingen, men prøv å ikke tenk på det. Går sikkert kjempe bra, kjøp deg medisinsk grønnsåpe og sett hele herligheten oppi et grønnsåpe bad:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...