Gjest Skrevet 26. februar 2010 #1 Skrevet 26. februar 2010 Agh, irritert. Er i ett nytt forhold. Pga problemer med eks osv har dette vært litt tøft. Og vi har hatt den store praten hvor jeg har fortalt ham om dette, og sagt at jeg trenger litt bekreftelser osv.... Jada, dette hadde han forståelse for osv. Og han er helt herlig. Idag er han på byen, feirer en bursdag. Ikke noe problem, håper han koser seg. Men hadde igrunn regnet med å få en meld eller to.... Og jada, det tikket inn en nå. Han lurte på hvordan det gikk med stafetten???? Ikke et hyggelig ord, ikke et spørsmål om hvordan jeg har det....Jeg har litt pms og er muligens overfølsom.... Men han er da litt teit??? Kune kostet på seg et "glad i deg" eller "hvordan er det med deg"?
Gjest Skrevet 26. februar 2010 #2 Skrevet 26. februar 2010 Jeg tekster svært sjelden når jeg er ute eller er på fest. Og jeg synes det er suuuuper kjedelig å være ute eller på fest sammen med folk som sitter med nesa i mobilen og tekster i vei. Så jeg forventer heller ikke å få meldinger når andre er ute på fest. Man kan alltids snakke sammen dagen derpå
Gjest Skrevet 26. februar 2010 #3 Skrevet 26. februar 2010 Hmf. Jeg vet egentlig godt at jeg er litt teit. Og har et alvorlig tilfelle av pms her. Men alikevel da... Teitingen Men takk for svar
Anja Annonym Skrevet 26. februar 2010 #4 Skrevet 26. februar 2010 Greide han å spørre -hvordan- det gikk?? Hadde det vært kaill'n min hadde meldinga sett slik ut: Stavft?? Hadde jeg fått så lang melding som du fikk hadde jeg nesten blitt mistenksom Er bare å innse at en god del mannfolk er så matcho at kyss, kos og klem ikke passer sammen med en sms-melding.
muffis♥ Skrevet 26. februar 2010 #7 Skrevet 26. februar 2010 Slapp av, han er en mann, helt normalt. Jeg fyrer ofte avgårde lange meldinger med kanskje 4 spørsmål, og får standardsvaret: ok.
PAVEEL Skrevet 26. februar 2010 #8 Skrevet 26. februar 2010 Kjærleiken er sjelden som på film vettu;) De fleste mannfolk tror jeg ikke øøøøøser ut med sin hengivenhet for oss damer. Selv om mange av oss gjerne skulle hatt det litt sånn;)
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 26. februar 2010 #9 Skrevet 26. februar 2010 HAHA:D minimilla, signerer deg! Bf er håpløs, kan sende han en melding på 2-3 sider om praktiske ting ift samværet osv uten å få svar. Når jeg til slutt ringer svarer han bare: "Men det var jo ingen spørsmål?" Da hadde det vært greit med et "ok" i det minste.
Gjest Skrevet 26. februar 2010 #10 Skrevet 26. februar 2010 Hahahaha, har vi samme bf, Heldigemegmed2prinsesser<3? Jeg fikk beskjed om at jeg MÅTTE stille et spørsmål i meldingene for å kunne forvente svar. Men et "ok" hadde vært veldig ålreit ja.
Pixie Power Skrevet 27. februar 2010 #12 Skrevet 27. februar 2010 Det der vil jeg si kommer helt an på hver enkelt :-) Vi er begge to vant til å sende meldinger til hverandre når vi er borte fra hverandre. Og bare forvente det av ham hvis han ikke er typen som sender meldinger når han er på fest, er nok ikke det lureste - for din egen del :-) Da blir du garantert skuffet. Tror mannen min og jeg skiller oss litt ut blant alle vi kjenner, så tenker at dere er innenfor normalen, altså!
MammanTilEmma❤ Skrevet 27. februar 2010 #13 Skrevet 27. februar 2010 jeg hadde blitt skuffet, vartfall vis dere er nyforelsket:-) når sambo er ute eller omvendt så sender vi sms til værandre engang iblant, men somregel blir han drita at jeg får bare tull på slutten, å da blir jeg egentlig lit sur;)) men det er lenge siden nå.. har vært på fest 1 gang siden tulla kom til så.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå