Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #1 Skrevet 26. februar 2010 1. Hvor ofte vasker dere dere nedentil? 2. Hvordan vasker dere dere nedentil? 3. Har dere sex med kjæresten deres selv om det er en stund siden forrige vask? Vasker meg nedentil i dusjen minst en gang hver dag. Sitter da på huk og bruker litt såpe og mye vann. Hvis jeg dusjer tidlig om morgenen, lukter det litt "ubeskrivelig" om kvelden. (Typ kanskje litt svak rekelukt). Har aldri spontansex med kjæresten pga dette. Føler det er så ufresht. Vasker meg med våtservietter eller dusjer før sex. Er dette en hangup jeg har? Er det vanlig med litt lukt, eller er det noe galt med meg?! Lukter innimellom liknende av kjæresten min. Han er ikke like opphengt i intimhygienen, men er sjelden ubehagelig lukt.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #2 Skrevet 26. februar 2010 Dusjer eller vasker meg hver dag og det lukter aldri noe på kvelden. Nå er jeg svært lite plaget med utflod ol. så jeg får sjelden lukt nedentil. Så jeg har ofte spontansex og det rekker lenge med å vaske seg en gang per dag
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #3 Skrevet 26. februar 2010 Jeg dusjer hver morgen- av og til på kvelden også. Vasker meg med dr. greve og skyller godt, men sitte ikke på huk og spyler opp nei;) Jeg er desverre en av de som har litt utflod- og også litt lukt der nede. Men er ikke opphengt i å måtte vaske meg før sex likevel.. Nå holder mannen min seg litt lenger opp under akten da;)
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #4 Skrevet 26. februar 2010 Sitter på huk og bruker mye vann.....som i at du vasker deg innvendig? Da kommer lukten av at du vasker deg for mye. Du skal ikke vaske deg innvendig, da fjerner du den naturlige utfloden som er viktig for å opprettholde riktig ph-ballanse og unngå sopp og dritt. Kan fint vaske deg hver dag, men bare utvendig.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #5 Skrevet 26. februar 2010 Vasker ikke innvendig nei. Sitter bare på huk for å få vasket mellom kjønnsleppene og på klitten og sånn. Lettere enn å stå. HI
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #6 Skrevet 26. februar 2010 Når temaet er oppe: er det noen som har noen gode tips mot lukt? Virker som så mange omtrent lukter blomster og aldri har noe værre lukt nedentil;)
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #7 Skrevet 26. februar 2010 Vasker meg ca en gang om dagen.. Enten i dusjen eller bare med vaskeklut de dagene jeg ikke dusjer. Vasker med intimsåpe eller lano (er ikke så følsom for såpe nedentil.) Har ikke sex om jeg føler meg skitten, men det er mest bare en følelse og ikke en realitet (men kan ha sex om kvelden selv om jeg vaska meg sist om morgenen, hvis det var sånn du tenkte) Utflod kan jo lukte litt, om du er plaget av dette? Har kjent litt lukt selv, men det har vært som oftest under graviditet. Ikke plaget med noe lukt nå. (og nå har også utfloden begynt å forsvinne etter forrige sv.skap). Ikke bra å vaske for mye heller.. kanskje prøve å bruke annen/mildere såpe?
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #8 Skrevet 26. februar 2010 Jeg dusjer hver kveld og vasker meg godt med intimsåpe. Til kvelden igjen (ca et døgn etter vask) kan det lukte litt. Noen ganger føler jeg det lukter ganske mye, mens andre ganger lukter det bare litt slik som du beskriver det. Jeg har som regel litt utflod hver dag, men jeg merker stor forskjell på om jeg er nybarbert eller om jeg har en liten urskog der nede, hehe.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #9 Skrevet 26. februar 2010 Mitt beste tips dersom du er plaget med lukt, bruk tynne truseinnlegg og skrift hver gang du går på do:)..
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #10 Skrevet 26. februar 2010 Vasker meg hver dag som oftest, om jeg dusjer før jeg legger meg så er det ikke alltid jeg vasker meg neste dag. Før vasket jeg meg alltid før sex, men sambo bad meg faktisk om å slutte med det. Han liker smaken av meg, og syns det er best de kveldene jeg ikke har vasket meg "siden" morgenen. Har perioder i syklusen der jeg er litt plaget lukt av utfloden, da bruker jeg truseinnlegg
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #11 Skrevet 26. februar 2010 Vasker meg i dusjen hver ettermiddag/kveld. Bruker kun vann og vasker godt både forran og bak. Såpe er ikke heldig for underlivet. Siden jeg dusjer på ettermiddagen/kvelden er det ikke mange timene før leggetid så jeg vasker ikke noe ekstra før sex.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #12 Skrevet 26. februar 2010 Jeg vasker meg kun med vann, enten med klut eller i dusjen. Det luktet mer av underlivet mitt før, men så sluttet jeg å barbere meg ( klipper helt kort isteden), og bruke såpe, og nå lukter det bare litt mildt, syrlig, sjøaktig. S mitt råd er: kutt ut alt som ikke er rent vann i underlivet, inkl. barbersaker, bruk bare truser i ren bomull og innfinn deg med at et underliv skal ha en svak lukt.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #13 Skrevet 26. februar 2010 Kanskje du har sopp? Jeg dusjer om morgenen, men lukter ikke noe spesielt om kvelden. Vet jeg at det blir sex, så dusjer jeg dåsa før jeg legger meg (vasker med dr. Greves initmsåpe og skyller godt). I helgene hender det at jeg dusjer fredagmorgen før jobb, og så ikke før lørdag kveld, men kan ikke si at jeg har merket noe lukt for det.. Kanskje jeg som har dårlig luktesans??
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #14 Skrevet 27. februar 2010 Hvis du luker nedentil kan det være lurt å ta en canestenkur selv om du ikke har sopp. Hjelper hvertfall her i gården:) Stikkpiller med melkesyrebakterier kan også hjelpe.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #15 Skrevet 27. februar 2010 vasker meg nedentil 2 ganger dagen, morgen og kveld. på morgenen vasker jeg med en klut eller bare spyler i dusjen med bare vann å ingen såpe, på kvelden så dusjer jeg meg å da bruker jeg somrgel palmolive dusjsåpe, siden jeg bruker det på resten av kroppen. når vi har sex er det somregel på kvelden å da er jeg nydusjet, har aldri sex om jeg føler meg ufresh. sambo dusjer også vær kveld, vil ikke ha sex om han er skitten vartfall;)
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #16 Skrevet 27. februar 2010 Vasker meg nedentil når jeg dusjer, som er ca annenhver dag..med mindre vi har hatt het, steaming sex da Hehe. Noen syns kanskje det er litt lite, men har bare korte perioder innimellom hvor det kan lukte litt. (vasker meg da så klart oftere) Utflod vil som regel alltid lukte litt, men frisk, ren "mus" lukter jo ikke ekkelt. Så klart..er det snakk om oralsex, så er det i dusjen helst rett i forveien. Da klarer vi begge å slappe av når den andre skal "ned dit". Men for en liten kjapp en, er ikke det så nøye altså.. Er ikke akkurat ren den tingen hans heller etter utallige dobesøk i løpet av dagen og x antall "rette og klø på ting".
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #17 Skrevet 1. mars 2010 prøvde som HI gjorde når hun vasker seg nedentil en dag her, syntes det funket bedre enn å stå oppreiat å vaske seg..kom bedre til.. hehe:-)
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #18 Skrevet 1. mars 2010 1. Stort sett hver dag, men ikke alltid. Jeg dusjer annenhver dag, men oftere dersom jeg har vært i aktivitet, har hatt sex, skal noe spesielt eller lignende. Jeg svetter lite og ingenting. Jeg vasker som regel underlivet mitt hver kveld, spesielt dersom jeg tror det skal bli noe på meg. 2. Hvordan? Asan som jeg skummer inn underlivet med, Dusjer det av etterpå. Sitte på huk og vaske seg nedentil? Er ikke det veldig ubehagelig? 3. Vi kan ta en kjapp en selv om jeg akkurat den kvelden glemte å pusse høna ja.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #19 Skrevet 1. mars 2010 1. 2-3 ganger om dagen , iallefall morgen og kveld 2. Med apotek"såpe", parfymefri, og av og til med en underlivskrem 3. helst ikke Lukter fort, synes jeg selv, men mulig er det mest vi selv som kjenner det, for samboeren gjennom 11 år påstår han ikke gjør det!
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #20 Skrevet 1. mars 2010 Har du veldig store kjønslepper og mye av alt der nede..?Siden du må sitte på huk for å få spylt mellom lepper og klitten? Bare lurer altså...
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #21 Skrevet 1. mars 2010 Ikke-eksisterende. Hverken vasker meg nedentil eller vasker meg nedentil, og har sex hele tiden.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #23 Skrevet 1. mars 2010 Jeg dusjer hver morgen. Har litt hangup jeg også, så vasker meg helst med våtserviett før sex, eventuelt tar en kjapp dusj. Det hender vi tar det på sparket, men da føler jeg meg litt ufresh. Før oralsex må jeg være nydusjet...
Annie_ Skrevet 29. april 2010 #24 Skrevet 29. april 2010 Vasker meg med Femine Intimate Cleanser hver gang jeg dusjer, i snitt annenhver dag... Har sex selvom jeg ikke nettopp har dusja
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #25 Skrevet 29. april 2010 Har fått forbud fra gynekologen min mot å bruke såpe i underlivet. har en del plager med ustabilt miljø i underlivet. Merker jeg blir verre om jeg bruker truseinnlegg, for det stenger inne fukten. Spyle ovenifra og ned, ikke "oppi", null såpe, og litt krem for underlivet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå