flypapir Skrevet 26. februar 2010 #1 Skrevet 26. februar 2010 Er jo helt ute når det gjelder musikk for tiden. Kommer ikke på noe å søke på, derfor har jeg heler 7(!) låter som surrer og går. Fin-fint om noen vil dele sine favoritter, uavhengig av musikksmak..
Gjest Skrevet 26. februar 2010 #2 Skrevet 26. februar 2010 Black Sabbath : War Pigs, Changes, Snow Blind (egentlig alle med Ozzy) The Turtles: Elenore, You showed Me, Happy Together. Kris Kristofferson: Just The Other Side Of Nowhere,Shandy, Jody and the Kid, When I loved Her, Sunday morning comind down. om mange, menge flere.. vet ikke hvor jeg skla begynne
Gjest Skrevet 26. februar 2010 #3 Skrevet 26. februar 2010 Alt av Josh Groban. Easter - Marillion Grand Torino - Jamie Cullum Og mange, mange flere
Linnea&Meg+LilleSpire Skrevet 26. februar 2010 #4 Skrevet 26. februar 2010 David guetta the offspring Def leppard Bon Jovi Toby Keith Hellbillies wig wham gwen stefani Avril lavigne Fergie
Mrs. X Skrevet 26. februar 2010 #5 Skrevet 26. februar 2010 REM U2 A-ha Ne-yo Beyonce Alicia Keys ...er noen av mine favoritter! Akuratt nå hører jeg "Iris" av Goo Goo Dolls, syns den er nydelig!!
juhuuuu Skrevet 26. februar 2010 #6 Skrevet 26. februar 2010 Bacilos: Tabaco y Chanel Silvio Rodriguez: alt, spes unicornio John Mayer Donkeyboy Michael Jackson Kings of Leon Halvdan Sivertsen ... variert musikksmak her i gården mao
Lillesnuppis Skrevet 27. februar 2010 #7 Skrevet 27. februar 2010 I had the time of my life. Husker ikke om sangen heter det, men det er jo sangen til Dirty Dancing.
frk.velandre Skrevet 27. februar 2010 #8 Skrevet 27. februar 2010 Tips:Jeg gikk inn på" Home",øverst på siden på spotify og gikk igjennom topplista, både på låter og album.Masse bra der. Å jeg vet aldri navnet på noen, eller navn på sanger. så jeg synes det var genialt. Der fant jeg masse:)
Gemini7 Skrevet 27. februar 2010 #9 Skrevet 27. februar 2010 Kent: Ingenting, Musik Non Stop, Pärlor, Palace of Main, Dom andra, Döda vinkeln mm Coldplay: A rush of blood to the head, Green eyes, The Scientist, Don't panic, yellow, Trouble, Sparks, Fix you, Speed of sound, Lost, Everything's not lost m flere Madrugada: Majesty, The kids are on high street, Shine, Electric, Hold on to you, Quite emotional m.fl Leonard cohen: Hallelujah, Suzanne, Famous blue raincoat, Dance me to the end of love, Take this walz, First we take manhattan, Ellers hører jeg på alt fra Beatles, doors og Bob dylan til Laryn Hill, Garbage og Robbie williams...
Gemini7 Skrevet 27. februar 2010 #10 Skrevet 27. februar 2010 Mente "lauryn" hill:) Ellers blir jeg veldig glad av hitene til Timbuktu (som Alla vill til Himmelen men ingen vill dö, og Det löser sej), og Mika -som Grace Kelly, Relax- take it easy, We are golden m.fl- Crowded house og Cranberries har også mye fine låter
Den heldige eier av ett barn Skrevet 27. februar 2010 #11 Skrevet 27. februar 2010 Sia- Breathe me, I go to sleep, Electric bird, I'm not important to you Elisa - Dance David Guetta Breaking Benjamins Kings of Leon Kent
ღhælgelainnღ Skrevet 27. februar 2010 #12 Skrevet 27. februar 2010 Har fått helt dilla på The Baseballs. Lenka, The Train, Kent, Donkeyboy, Bjørn Muri, osv. Dessuten fant jeg utrolig mye bra 80-talls musikk der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå