gilgi Skrevet 26. februar 2010 #1 Skrevet 26. februar 2010 Hei setter stor pris på å bli spådd av deg, kunne du ta en titt. Ønsker å vite når jeg blir gravid? Gjerne om du ser kjønn og evnt. antall + annet som evnt. skulle dukke opp. Kommer vi til å trenge hjelp til å bli gravid, eller klarer vi på egen hånd (VI ER JO IKKE HELT UNGE). Jeg er født 311071, mann 150772 og har en prins på 3 år. Evig takknemlig for svar.
monca*84*j12 Skrevet 26. februar 2010 #2 Skrevet 26. februar 2010 Føler en gutt til på dere. Og at du blir gravid ca juni.... Trur dere klarer det selv, kanskje eventuellt får Pergo. ikke fordi du ikke får det til, men fordi det øker kjangsen og kvaliteten... Lykke til
gilgi Skrevet 26. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2010 Tusen hjertlig takk for at du brukte din kostbare tid på å spå meg. Det blir spennende når både du og magica fra tryll skrev juni med gutt. Vi prøver jo for harde livet vi:) Igjen tusen takk. Ønsker deg også masse lykke til med babylaging monica. Håper virkelig det klaffer for deg snart også. Klem
monca*84*j12 Skrevet 26. februar 2010 #4 Skrevet 26. februar 2010 Litt morro når vi sier det samme=) Ellers håper jeg i grunnnen at jeg tar feil, å at du blir gravid før=) Tusen takk for det RINGTUNE, det varmer <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå