gilgi Skrevet 26. februar 2010 #1 Skrevet 26. februar 2010 Hei setter stor pris på å bli spådd av deg, kunne du ta en titt. Ønsker å vite når jeg blir gravid? Gjerne om du ser kjønn og evnt. antall + annet som evnt. skulle dukke opp. Kommer vi til å trenge hjelp til å bli gravid, eller klarer vi på egen hånd (VI ER JO IKKE HELT UNGE). Jeg er født 311071, mann 150772 og har en prins på 3 år. Evig takknemlig for svar.
magica fra tryll Skrevet 26. februar 2010 #2 Skrevet 26. februar 2010 Hei du! Kan se ut som juni er en bra mnd. Får gutt,jeg. Og 3 tilsammen. Gutt-gutt-jente:) Iforholdet er det å støtte hverandre og gi hverandre styrke akkurat som en er viktig:) Lykke til!!
magica fra tryll Skrevet 26. februar 2010 #3 Skrevet 26. februar 2010 guuud så kult,-unnskyld meg, men så akkurat at monca fikk juni og gutt hun og:) Oddsa skulle kanskje bedre seg da,hehe....
gilgi Skrevet 26. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 26. februar 2010 Tusen hjertlig takk for at du brukte din kostbare tid på å spå meg. Det blir spennende når både du og monica skrev juni med gutt. Vi prøver jo for harde livet vi:) Igjen tusen takk.
monca*84*j12 Skrevet 26. februar 2010 #5 Skrevet 26. februar 2010 heey. sku bare sjekke hva du fikk magica.. Og det var samme som meg.. kult... bare at jeg fikk opp 2barn ikke 3=)
magica fra tryll Skrevet 26. februar 2010 #6 Skrevet 26. februar 2010 Kostbar og kostbar,-synes det er moro jeg....;)Får håpe det stemmer nå da,-eller som monca sier at du blir gravid før. Alderen trenger ikke bety så mye da. Nå vet jo ikke jeg noe om hvor lenge dere har prøvd, men sånn generelt mener jeg...Jeg selv ble gravid på 1.pp da jeg var 39 og 3.pp da jeg var 41...Er født i -66 og mannen i -64...
gilgi Skrevet 26. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 26. februar 2010 Takk for det magica, jeg er egentlig fruktbar, men mannen min har fått påvist dårlig sædkvalitet nå. Det blir jo spennende i tiden fremover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå