ingopingo Skrevet 26. februar 2010 #1 Skrevet 26. februar 2010 Hei jenter i juliklubben som venter tvillinger Jeg foreslo et treff i den andre stringen om tvillinger men tror det forsvant litt der.:-) Er dere som bor i Oslo og omegn klare for å møtes til lunsj feks onsdag 10 mars? Hvis ja så skriv dere på denne stringen
Anne-s Skrevet 28. februar 2010 #2 Skrevet 28. februar 2010 Hei, jeg vil gjerne treffes til lunch, men har hatt ganske travle uker nå og neste uke blir likedan. Hva med å ta det uken etter? Da kan jeg alle dager utenom tirsdag!
MOsl Skrevet 1. mars 2010 #3 Skrevet 1. mars 2010 Hei, Jeg skulle gjerne vært med, men har begynt på kurs så har ikke mulighet til å møtes på formiddagene lenger... Æsj, det er jo veldig synd. Hadde vært morsomt å treffe andre som venter tvillinger.
ingopingo Skrevet 4. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 4. mars 2010 Jeg kan forøvrig alle dager utenom onsdag uken etter. Uken etter der kan jeg også. Kom med et forslag til både tid og sted!
Anne-s Skrevet 11. mars 2010 #5 Skrevet 11. mars 2010 Kan se ut som det bare blir deg og meg ingopingo, men vi skal vel ha nok å snakke om med tvillinger i magen. Foreslår å ta et treff til onsdag 17. Hva med å møtes på Grünerløkka et sted? Fru Hagen? Kl. 13? Si fra hvis det passer. Jeg er åpen for andre tider og steder. Veldig hyggelig om flere tvilling-gravide kan bli med!
ingopingo Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 16. mars 2010 Hei igjen! Beklager at jeg ikke har svart før. Her har det vært ørebetennelse på "storesøster"! Jeg skal til legen i morgen, dvs onsdag. Kan du tor 18. Samme sted og tid?
Anne-s Skrevet 17. mars 2010 #7 Skrevet 17. mars 2010 Jeg har allerede en avtale torsdag. Men både fredag, og hele neste uke er ledig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå