Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

240679

Lurer på om du kan se hva som skjer på jobb? Jeg føler det er noen som har noe i mot meg...Noe jeg har gjort eller sagt??

Ha en fin kveld:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Jeg får opp at det går på misunnelse. Jeg tror du gjør en veldig bra jobb og at det er noen på jobben din som ikke tåler dette.

Jeg er veldig usikker på hva jeg skal råde deg til å gjøre, men det beste er vel å fortsette å gjøre den jobben du gjør.

Jeg ser at dette "negative" stjeler mye av din energi. Ikke la det gjøre det!! Det er det de/den som har startet dette ønsker!! Hev deg over det!!

Håper det går bedre med deg etter hvert.

Lykke til!!

Skrevet

Tusen takk for svar:-) Det betyr mye for meg!!! Tusen takk for gode tips:-) Jeg skal gjøre så godt jeg kan!!! Du har helt rett i at det stjeler energi fra meg dette!!! For jeg føler intenst at det er noe som er galt!!!

Kan jeg spørre om du ser det er mange som driver med dette?

Tusen takk igjen!!!:-)

Ha en kjempe fin kveld:-)

allima

Skrevet

Jeg får opp at det er spesielt en dame som ligger bak dette. Jeg får henne opp i 35-40-årene. Jeg tror hun er middels høy/høy og slank. Jeg får henne opp med blondt/bleket hår. Litt halvlangt/skulderlangt. Kanskje i hestehale/topp.

Jeg får henne opp som litt streng/snerpete og stram. Gjerne i drakt/svart skjørt og bluse. Evt lignende.

Jeg tror hun kan virke hard og selvsikker, men hun er egentlig ikke det. Jeg tror hun har fått med seg et par-tre stykker på dette. Og det er stor "smitte-effekt" av slikt på jobben din. (Som det sikkert er på mange andre steder også).

Jeg tror det er mange som vet at det ikke er sant det hun sier etc. Så jeg tror det kommer til å gå over om en stund. Bare fortsett å vær deg selv. Det er det beste i lengden!!

Lykke til :)

Skrevet

Tusen takk for svar:-)

Setter pris på at du tar deg tid:-)

Da er det sikkert sjefen! Skal prate med henne en dag ,for hun har gjort ting som ikke jeg aksepterer! Er det lurt?

Jeg skal være meg selv:-) Men det er vanskelig når jeg føler det slik jeg gjør!!!

Tusen takk for ønske om lykke til:-)

allima

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...