Gå til innhold

offentlig bad og gravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det?, bare passe på å drikke nok og ikke bli for varm (badeland med 30-35g i vannet) eller er det bakterier vi må passe oss for? Vet at boblebad ikke er lurt.

Noen som vet ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg var høggravid med eldste om sommaren, og beskjeden frå jordmor var at det var fritt fram for å bade så mykje og lenge og kor og når eg ville, så lenge ikkje vatnet mitt hadde gått.

Bad og kos deg!

Skrevet

Fikk også beskjed at lege og jm at basseng og å svømme bare er fint når man er gravid. Det er sunt og godt. Så bad og kos deg du :D

(boblebad kan man passe seg litt for. men det er kun om det er alt for varmt vann)

Skrevet

jeg ble oppfordret til å svømme masse :-)

har et ryggproblem som gjør at jeg må trimme.. men, ble noen problemer når jeg ble stor og tung.. legen sendte meg til trening i svømmebaseng :-)

er herlig å bade når man starter å bli tung.. plutserlig er så godt som all vekta borte! :-D

Skrevet

såfremt du ikke har hyppig UVI eller har hatt noen andre problemer, er det bare å kjøre på:) Det er bra for kroppen, og godt for deg:)

Skrevet

Min lege frarådet meg å bade i offentlig bad da jeg var gravid, men at jeg kunne bade ute i sjøen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...