magica fra tryll Skrevet 26. februar 2010 #1 Skrevet 26. februar 2010 Jeg har vært bortreist en stund,-skal se på dere når jeg får "ånden over meg"....Klem sålenge
monca*84*j12 Skrevet 26. februar 2010 #2 Skrevet 26. februar 2010 Heia du... Håper du har hatt en fin reise=) Lyst å se på meg nå? Når gravid? 280384 Bare om du orker da! klemklem
magica fra tryll Skrevet 26. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2010 Vi hadde det kjempefint! Jeg får utslag på mars/april. Jente. Runen for belønning og påfyll... Hvordan er det med deg? Håper du har det bra! Klem
monca*84*j12 Skrevet 26. februar 2010 #4 Skrevet 26. februar 2010 Å så ba. Hvor har dere vært hen? Mars/April er spennende... Får se nå da.. Her er alt bra vet du.. ikke no spennende som skjer.. jobber og sliter.. hehe du da? har du det bra? klemklem
magica fra tryll Skrevet 26. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 26. februar 2010 Jeg har det kjempefint:) Mannen begynner å hekte seg på tanken om at 5 eller 6 barn er ikke den store forskjellen liksom...Kan jo ta den helt ut likegodt;) Vi har vært i Sveits og pleid forholdet,hehe... Du kan jo for moro se om det blir non graviditet med det første...291266. Pleier å bli superlett gravid, men prøver jo ikke enda. Om du spår for tiden.... Vet jeg spådde deg på februar sist...vi får håpe! Om du vil kan jeg jo legge et større opplegg på deg på PM. Har jeg gjort det før?
monca*84*j12 Skrevet 26. februar 2010 #6 Skrevet 26. februar 2010 Sveits... åh så digg! Det vil jeg også.. hehe Jeg føler Mai er en god mnd for deg jeg... Og gutt.. Trur ikke du får noen problemer med å unnfange nei! Og alt går strålende.. Trur du føler at dette sv.skapet flyr av gårde.. Og du er lagd for fødsel (?) så den går greit. Nei du har ikke lagt no "stort" på meg.. hehe.. Må gjerne gjøre det altså.. hehe klem
magica fra tryll Skrevet 26. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 26. februar 2010 Spennende:) Jeg har nok ikke vært lagd for fødsel hittil:( Men har fått no healing og greier, så kanskje det har "åpnet" opp,-for å si det sånn... Send meg en PM så ser jeg på det over helga om du vil. Gi meg gjerne litt info...klem
Hedda39 Skrevet 26. februar 2010 #8 Skrevet 26. februar 2010 Minner deg på pm jeg sendte for en stund siden,.....:) stor klem fra mef
Hedda39 Skrevet 26. februar 2010 #9 Skrevet 26. februar 2010 ta det når du får tid du:) Mente så klart stor klem fra meg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå