Gå til innhold

Shitt! shitt! shitt!

❀Alle gode ting er 3❀

Anbefalte innlegg

GRAVID?! Hjelp! Jeg er verdens lykkeligste mamma til to perfekte gutter<3 Prøverørsgutter- befruktet samme dag, men lillebror lå i fryseboksen i noen mnd;) Jeg har pcos og gubben har veldig dårlig kvalitet på rompetrollene.. På fertiliteten fikk vi beskjed om at det bare var å sette seg opp på venteliste for prøverør. Ville være som å vinne i lotto om vi skulle klare det selv. Denne mnd kom ikke mensen. men den har vært litt uregelmessig de siste mnd... for ei uker siden oppdaget jeg en kul i det ene brystet, dro derfor til legen på Mandag , fikk henvisning til ul og mamo.. (ikke fått time enda). Med det samme jeg var hos legen fortalte jeg at jeg hadde vært plaget med hetetokter de site 3 ukene. (?!) Trodde kanskje dette kunne henge sammen med at jeg har pcps og hatt mye smerter i eggstokkene de siste mnd... Fikk også henvisning til gyn for ul. (skal på onsdag) Men tanken om at jeg kunne være gravid har streifet meg. Vært oppe på do ett par netter... puppene er ømme. (men d har jeg vært plaget med i flere mnd) På jobb i dag kjentes det ut som om jeg fikk melkspreng. Da skal jeg love at det var ei som kjørte sporenstraks til apoteket etter jobb. å joda... på displayet lyste det GRAVID!! Akkurat nå er jeg mer som i sjokk! Glad, med i sjokk! Verden vart liksom snudd litt på hode kan man si ja. Men dette klarer vi! Eller? Hjelp!!!!!

Fortsetter under...

Gratulerer så mye med lottogevinsten, Lilja ;-) Så fantastisk at dere klarte det helt på egen hånd! Selvfølgelig klarer dere dette! Dere hadde jo planlagt å bli gravide uansett, ikke sant? Så dette går så bra, så. Nå er det bare å nyte graviditeten framover, og la det hele synke inn :-)

Velkomen til oss på gravide slitere!

Tusen takk Astra:) Det var ikke planlagt! Har slurvet med prevansjon. Ikke tatt d så alvorlig pga alle år med prøving på engen hånd, og det vi fikk høre på fertilitetsseksjonen. Jeg har tenkt mye på å få ett 3 barn. Har fortsatt befruktete egg i fryseboksen på St.Olavs- som blir destruert i juni- så har følt "kniven" på strupen en stund. Men siden Samboer har vært helt i mot det, ble vi til slutt eninge om å slå det fra oss. Så jeg tror sjokket var størst for samoeren min. Men etter ei natt med søvn og litt grundigere gjennomtanke så har han kommet fram til at han støtter meg fult ut- for han var jo faktisk like ansvarlig som valgte å skippe kondom (som så fint ligger i nattbordsskuffen) . Så nå ser jeg litt lysere på tilværelsen :D

Gratulerer så mykje med nr 3 i magen - så fantastisk at det gjekk av seg sjølv - men forstår godt at det var eit lite sjokk;) 3 barn er vel heilt topp - eg ventar sjølv nr 3 som òg har vore i fryseboksen eit par år etter at tvillingane kom i 2007. Me syns 3 barn er fantastisk med tanke på kva utgangspunkt me hadde ift det å bli foreldre i det heile tatt!

Lykke til med svangerskapet!

Tusen takk Sunshinebaby og Dobbelguttemamma:):) Og Gratulerer så masse med barn i magen ttil dere også<3

Sjokket har begynt å gå over i GLEDE her i gården:)

Føler meg så utrolig Takknemlig og Lykkelig! Hadde aldriiii trodd at jeg skulle få gleden av å bære fram et barn til! Lille "mirakel" babyen mitt<3 Må jo bare være ment to be:) Er jo ganske tidlig i svangerskapet enda. Men skal på ul på Onsdag. Få i hvertfal bekreftet om det er på rett plass.. og kanskje se hjerte slå da:)

Lykke til videre i svangerskapet!:*

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...