Kortslutning Skrevet 26. februar 2010 #2 Skrevet 26. februar 2010 Haha, og jeg har spist 200 gram potetgull, og er heller ikke kvalm. Det må da være et dårlig tegn?? Godt vi er flere som stapper innpå
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 26. februar 2010 #3 Skrevet 26. februar 2010 Flott! Da mangler du bare en halv- 1 pose med potetgull Hehe! Sitter å gomler after eight... =/ Skummelt...=P Ta seg et eple da? Næææh=P
Gjest Skrevet 26. februar 2010 #4 Skrevet 26. februar 2010 Hehe, jaja. Hvor mange gram er det i en sånn stor sjokoladeplate?
♥Klumpen og Lillesnuppa♥ Skrevet 26. februar 2010 #5 Skrevet 26. februar 2010 Hehe! Sånn hadde jeg det da jeg enda fullammet. Gikk minst 200g sjoko om dagen, ofte mer. Og samtidig gikk jeg ned i vekt. Det var en fantastisk tid... Kos deg!
septbaby09 Skrevet 26. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 26. februar 2010 Jo, i en sånn stor er det 200 g, så har knekt 1.5 nå, å kvelden er ennå ung haha!! A bergene melk å halveis i en stor plate sjokoris hehe. Å den nye store plata med kvikk lunch da?!! mmmm.. Fullammer fortsatt, lurer på hvor tynn jeg kunne vært om jeg hadde spist sunt å trent som før hehe... blir myyyyye sjokolade her også Lørdag hele uka, jippi. Godt vi er flere
PAVEEL Skrevet 26. februar 2010 #7 Skrevet 26. februar 2010 *Grrrrrr....spiser knekkebrød og prøver å være sunn* Tror dere er mer lykkelig enn meg i dette øyeblikket:p
Karoline's*mamma Skrevet 26. februar 2010 #8 Skrevet 26. februar 2010 Jammen godt eg ikkje e aleine. Kunne lett gjord det! Idag er eg faktisk flink, er små svolten og har funne meg litt nudlar. Så kan eg heller prøve å kose meg med sjokolade etterpå! Håpar det stoppar med "litt"! hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå