Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #26 Skrevet 27. februar 2010 Hi her. Barnet er 3 uker nå ja, men jeg hadde ikke tenkt å overnatte borte fra henne NÅ, men om noen uker.. Grunnen til dette er ikke at jeg er lei barnet, og ikke skjønner det nye livet som mamma; som mange her inne skal ha det til. Jeg vil ha alenetid med sambo/barnefaren fordi vi har slitt med forholdet leenge, og vi skal nå gjøre et siste forsøk på å prøve å ordne opp, og se om dette funker eller ei..Vi får ikke mye tid til å ordne opp i kjæresteforholdet når baby er der, så tenkte at én natt borte ikke kunne skade...
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #27 Skrevet 27. februar 2010 HVordan tror du det blir når de skal flytte hjemmefra? Har ikke 11åringen fått vært med på skoleturer eller noe? Mener du helt seriøst at barn ikke har godt av å sove borte? Jeg har utrolig gode minner fra jeg og broren min tok bussen til besteforeldrene våre alene fra vi begynte på skolen, og var å overnattet med de i skoleferier og også en del helger. Vi fikk være med på hytten og campingturer. Jeg tror vi har hatt utrolig godt av det, hvor flinke vi følte oss og selvtilliten vi hadde fordi vi var så store og flinke og kunne ta bussen helt alene inn til byen.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #28 Skrevet 27. februar 2010 Her var jenta 6 uker første gang. Var hos mormor, som kjente henne veldig godt. Jeg var i utdrikningslag til venninna mi, og jeg må med hånda på hjertet si at det var skikkelig koselig:) Ikke hør på trolla her inne. Det er noen av dem:) Barnet blir ikke skadelidende om det er hos noen de kjenner.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #29 Skrevet 27. februar 2010 Kjør på du HI og kos deg med kjæresten din. Det er viktig å ta vare på forholdet også, og hvis barnet ditt kunne få velge selv så velger hun nok å være med mormor en natt eller to fremfor å bli skilsmissebarn. Da må hun/han fort nok venne seg til å sove både her og der.
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 27. februar 2010 #30 Skrevet 27. februar 2010 gutten min var 6 uker. jeg ammet, og mormor ga flaske med min melk. holdt akkurat, å han var ikke helt vant til flaske engang. men gikk strålende!! 1.flaska gikk strålende 2.flask gikk greit 3.flaska jobba mormor lenge med, men da skulle han hjem og få pupp ikke lenge etter:) hun passa han fra ca 8 på kvelden til 11-12 neste morgen. la noen passe barnet du, så kan dere kose dere litt bare dere 2:) ps: er ikke verre enn at de kommer tilbake med barnet hvis d ikke går vettu:)
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #31 Skrevet 27. februar 2010 Ååå, så fliink... Tror du at du får noen gullmedalje for det? (anonym 23:20) Jeg tror barn har godt av å sove borte, når foreldre og barn er klare for det! Jenta vår gleder seg skikkelig når hun skal overnatte hos farmor og farfar!
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #32 Skrevet 27. februar 2010 Hvis du leser HI sitt innlegg igjen, sier hun vel ikke at hun skal reise fra bebisen sin nå?!?!
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #33 Skrevet 27. februar 2010 Det er kanskje derfor man ordner opp i kjæresteforholdet før man får barn, HI... Var babyen planlagt eller?
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #34 Skrevet 27. februar 2010 Det har vi faktisk ikke gjort enda, de er snart tre og et halvt år. Men har ofte barnevakt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå