Gå til innhold

Flere besteforeldre som forskjellsbehandler barnebarna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine svigerforeldre gjør store forskjeller på vår sønn og søsteren til min samboere sin sønn.

Flere som har opplevd dette? :( Er vondt for meg nå, men tenker det blir verre for sønnen vår når han blir større om dette vedvarer..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke opplevd det fra svigerforeldrene mine, de er veldig flinke tilå ikke gjøre forskjell. All honnør til de for det. Min mor derimot legger ikke engang skjul på hvor mye mer betydningsfulle min halvsøsters barn er foran mine. Hun tar ikke et hint og sårer meg mye med den forskjellsbehandlingen. .

Skrevet

Merker barna dette da?

Noen tips til hvordan jeg kan ta det opp med svigerfamilien? Vil ikke la det passere.

Skrevet

De er så små ennå, men dette vil de merke når de blir eldre.Vi er svært lite sammen med min mor, hun bryr seg svært lite om oss. Sånn sett er ikke forskjellsbehandlingen noe synlig i det daglige for mine barn. Heldigvis har de fabelaktige besteforeldre i mine svigerforeldre og vi får dekket mye av "besteforeldre-behovet" der.

Vet ikke hvordan det er med dine svigerforeldre, men med min mor går det inn det ene øret og ut det andre om jeg sier noe om det. Da blir hun selvmedlidende en lang stund for deretter gå tilbake til gammelt kjent mønster. Prøv å si det til dem at det sårer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...