Gå til innhold

Er dette urimelige priser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lagt ut annonse på Finn.no barne klær. Ikke fått verken mail eller meld om interesserte. :o( Dongeri bukser til 30 kr, bodyer til 10 kr, ute dress til 100, kjoler til 30 kr. Er dette dyrt synes dere? Alt er pent brukt. Håper på tilbake meldinger på dette. ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt flere nye klær på salget nå, til 20-40 kr plagget. Derfor ville jeg ikke kjøpt dine brukte...

Skrevet

Nei, jeg syns ikke det er dyrt om klærne er hele og pent brukt.. Hilsen en som handler mye brukt på finn :)

Skrevet

Er ve ikke urimelig priser, men markedet for brukt barnetøy er rimelig mettet dersomd et ikke er noe spesielt eller ekslusivt du har, da.

HM, Cubus, Name it osv ville jeg gitt bort.

Skrevet

Skulle gjerne gjort det, men ikke lyst å ha navn og nr her inne. ;o)

Skrevet

Er hele og pent brukt. Virker som det er masse annonser for tiden og gjerne nettopp vært salg.

HI

Skrevet

Er vel mest topper og sånt da? Dongeri bukser og bukser har jeg ikke sett så veldig billig.

HI

Skrevet

Veldig mange får mye i gaver, jeg har problemer med å få gitt bort fine klær for alle har i overflod...

Skrevet

Er det snakk om klær fra name it, cubus, lindex, hm osv så gidder jeg ikke og kjøpe brukt nettopp pga at disse klærne ikke har fantastisk kvalitet, ikke er de særlig dyre og det er stor sett salg i disse butikkene og ikke er det noe spesiellt med disse klærne heller. Og skal en i tillegg betale port så kan en like godt kjøpe nytt.

Skrevet

Dytter denne. Håper på flere svar. ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...