gerd Skrevet 26. februar 2010 #1 Skrevet 26. februar 2010 Jeg klarer ikke komme til den siste gullmynten på det brettet like etter første tårn på 2. verden. Jeg ser at der er en kjeller, men hvordan kommer jeg dit? Og hvordan komme til verden 7? Jeg vet det har med gullmyntene å gjøre, men hva? Og hva er egentlig poenget med kjempemario? Jeg bare løper som pokker men det er vel noe spes. men skal? Jeg blir glad for svar,
Gjest Sekretøsa Skrevet 26. februar 2010 #2 Skrevet 26. februar 2010 Begynt å spille ds nå? Du må ikke, det er skummelt.. du blir hekta! Men, anyway.... gullmynten på tårn 2? Usikker, en stund siden jeg har spilt det... Du må ta verden 3 og 5 som liten mario (altså, ta bossen som bitteliten) for å komme til 4 og 7 (om jeg ikke husker feil)
gerd Skrevet 26. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2010 Stemmer det med verden 4, men mente verden 7 var noe med å ta alle gullmyntene? hmm Men mente den ørkenverdenen etter første tårnet. Det er mange sånne ildormer der.... på slutten ser jeg at det er en kjeller der, men kommer ikke ned. Har spilt siden mario kom for mange mange år siden...bare en liten "flash-back" nå når vi fikk ds :-)
flypapir Skrevet 26. februar 2010 #4 Skrevet 26. februar 2010 http://www.supercheats.com/nintendods/walkthroughs/newsupermariobros-walkthrough03.txt
Uro4 Skrevet 26. februar 2010 #5 Skrevet 26. februar 2010 http://www.nintendo.no/arkivet/guider/guide_nsmb/world7 Her er det masse hjelp å få... du ser på høyre side at du kan klikke deg inn på de forskjellige verdenene.... Der står det hvor myntene er på de forskjellige bretta + litt andre tips...
Gjest Sekretøsa Skrevet 26. februar 2010 #6 Skrevet 26. februar 2010 du mener for å komme til verden 8? Jeg har hvertfall tatt 2 bosser som bitteliten for å åpne opp 2 forskjellige verdener... men det er en stund siden jeg gjorde det, så husker ikke helt Mario er tingen, hadde det selv når jeg var liten! Kjempegøy, og avhengighetsskapende til tusen!
lÅktiHaUDe Skrevet 26. februar 2010 #7 Skrevet 26. februar 2010 Riktig som Palmesus sier at du må være liten når du tar kjempen for å komme til de to verdenene . Det har ikke noe med å ta alle gullmyntene, de trenger du bare for å åpne opp nye veier osv. Når du har løst hele spillet så dukker det opp en ny sopp på verden en og da trenger du 20 gullmynter. Om du bruker disse så kan du skifte bakgrunn på spillet. Minsta her har slettet spillet 3 ganger, gjett om storesøster ble sint :s. Så da må mor spille hele spillet om igjen. Så har gått noen runder på det.. hehe. Størsta nekter å spille hele en gang til når det ikke er hennes feil jaja.
Gulosten™ Skrevet 27. februar 2010 #10 Skrevet 27. februar 2010 Du må gå opp til et gitter som på en måte har et lite gitter inni seg, også trykke på B så kommer du på baksiden..
Gulosten™ Skrevet 27. februar 2010 #11 Skrevet 27. februar 2010 Når du fra verden 2 til 4 og fra 5 til 7 må du enten ta bossene i 2 og 4 som Mini-Mario, eller finne kanonene. Gullmynten i brettet du snakker om er helt i enden, det står en sånn dust og kaster boomeranger før det gule røret. Hvis du går ned i sanden og "svømmer" under der du må stå for å komme opp i det gule røret..
Full house Skrevet 3. mars 2010 #14 Skrevet 3. mars 2010 Åh, så det er slik man kommer til verden 4 og 7! Jippi, gjett hvem som skal spille i kveld :-D Har hatt DS i huset i 2 år, og aldri visst hvordan :-p
Full house Skrevet 3. mars 2010 #15 Skrevet 3. mars 2010 Jeg tok bossen i verden 3 som bitteliten nå jeg, men jeg kom uansett rett til verden 5?!?! Skaulle jeg ikke komme til 4 da? Hvordan gjør jeg det?
Gulosten™ Skrevet 3. mars 2010 #16 Skrevet 3. mars 2010 Kanonen på brett 1 må du ta fra det første slottet. Ha et skall som du må bruke. Rett etter flagget er det et grønt rør som du blir skutt opp av. Til høre der er det en dør. Hvis du går inn i det rommet, tar du også stjernemynten. Til høyre over døra er det 2 grå steiner som kommer ut av veggen, hvis du klater opp på den øverste av de to og går til høyre inn i veggen kommer du til et hemmelig rom. Ta løpefart med skallet for å knuse de blå blokkene som ligger under det gule røret, fortsett å ha løpefart og knus de blå blokkene som blokkerer det røde røret. Da kommer du til hemmelig flagg
Gulosten™ Skrevet 3. mars 2010 #17 Skrevet 3. mars 2010 Du må ta bossen i verden 2, som minimario for å komme til verden 4
Gulosten™ Skrevet 3. mars 2010 #18 Skrevet 3. mars 2010 På brett 2 finner du kanonen i W2-3. Du finner et spørsmålstegn som får vannet til å stige, og hvis du svømmer helt opp til taket da finner du en ekstra vei opp, ikke mot den gule pila. Der oppe er det et spørsmålstegn til, som du må ta før "tiden" går tut fra det forrige spørsmålstegnet. Da finner du et hemmelig flagg. Du kommer da til et vannbrett, som det er to utganger på, helt i enden av brettet. Du må ta fart fra en sånn snurreplattform og snurre oppå den padda som er på slutten der, så du hopper opp i det røret som er oppe. Når du går det øverste (gule) røret kommer du til stjernemynt nr 3 også.
Gulosten™ Skrevet 3. mars 2010 #19 Skrevet 3. mars 2010 Men jeg ser jo nå at du kommer til verden 5 hvis du tar kanonene fra 1. og 2. verden... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå