Gå til innhold

Et vennligsinnet innlegg og annet svineri.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lagt merke til siste skrik. Det er i hvert fall en grunn til å skrike. De (altfor) store sorte filosofiske intelligensbrillene. Cåm ån. Jeg så forresten Christian et ellerannnet på nyhetene hadde de samme brillene + sidesleik. Om du vil se mest mulig geek eller akedemisk ut så drit i Dotjevskij og hjemmesnekra gamle gardiner surret rundt hodet. Noe så stygt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

i know.verste er at han jobba i barnetv før så jeg greier liksom ikke helt å ta han serisøt.blir bare enda mere komisk med de teite brillene.

Skrevet

Haha, det såg jeg også. Såg ut som tv fra 1970 haha.

Skrevet

oh yes...det ser jo rett og slett bare patetisk ut...Noen som nevnte "wannabe"?? (og da tenker jeg på moten generelt og ikke Christian spesielt)

Skrevet

Å dæven. Jeg er trendy helt uten å vite det selv. Kjøpte noe a la de brillene i fjor. Var det eneste jeg fant som ikke hadde brede stenger. Mine er brune. Er brunt trendy nok?:)

Skrevet

Disse brillene er vanvittig popis og da tenker jeg saueflokk med en gang.

Piraten på 5 mnd synes Christian etellerannet med briller som leser nyheter på morgenen er dagens høydare.. Hun ler og ler og ler..

Skrevet

Nei, Gud prekæs. Det minner meg om tullebriller jeg hadde da jeg var liten. Jeg hadde limegrønne. Har bare sett de på menn, men på kvinner kan det jo være litt søtt. Siden jeg er inhabil. Menn ser ut som tosker.

Skrevet

Jeg synes piraten din er morsom.

Skrevet

Jammen. De er virkelig fine. Det er Kristian Strand i nyhetene du mener?

Skrevet

Det er han jeg mener. Skulle likt og sett en kvinne med de brillene. Jeg kunne endret mening. (men bare ifht kvinner)

Det er jo en type stil som ikke er gjennomført. I Thailand gikk samtlige kjekke svensker med rosa billabong shortser og dsse brillene. Kjøp deg intelligens for tusen kroner på Synsam liksom.

Skrevet

Herlig sans for humor da :)

Skrevet

ja så han jeg mens jeg drev å så igjennom kanalene her i kveld. Jeg måtte gå tilbake å se engang til. Tenkte. Hmm. Det der var ikke så veldig lekkert Hehehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...