Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant dette på spå/horoskopforumet på dinbaby

Spå og horoskop forum

På oppfordring: I dette forumet velger dere å bli spådd eller få horoskop. Dette skjer på eget ansvar. Det er ikke mulighet for å bruke anonymknappen. Tro for all del ikke på det som kommer frem her. Det er mange som overhodet ikke har egenskaper som spåkone/mann, men som sikkert kommer til å svare deg her inne, så vær forberedt! Her kan det bli mye oppspinn :-)

Vennlig hilsen jordmor Siri

Jeg er enig i at man skal ta det som blir spådd med en klype salt. De som spår kan se feil eller ikke være helt "på nett". Og det kan forekomme at noen bare svarer tull...

Jeg regner med at folk her inne er såpass fornuftige at man også kan bruke sunn fornuft.

Men jeg synes jordmor Siri ordlegger seg litt feil her... nesten litt nedlatende mot oss som bruker tid her inne for å hjelpe til...

Vel... Kanskje bare jeg som er litt "overfølsom" innimellom :D

(Skal ikke kritisere henne for å ikke tror på horoskop/klarsyn, men hun sier ingen ting om at man faktisk kan treffe ganske godt også...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er enig med deg! -og man kan faktisk bruke anonymknappen hehe

Skrevet

Var det jeg mente også. Men kan jo hende det er litt andre regler på dinbaby. Jeg hadde ikke vært på den siden før, og visste ikke at jeg kunne logge inn der med samme passord etc.

Hun prøver vel bare å beskytte de som lever seg helt inn i det som blir spådd og som følger dette slavisk etc. Det er litt vanskelig å vite hvem man skal stole på etc. over nett, så greit at det er en liten advarsel også. Men, som sagt synes jeg hun kunne ha formulert seg litt annerledes.

Skrevet

Det er vel en del her inne som ikke har evner i det hele tatt, MEN her er noen damer som jeg overhodet ikke er i tvil om har slike evner :))

Og siden mennesket heldigvis/dessverre er utstyrt med egen vilje, så kan forandringer skje... vil jeg tro..

Blant dem jeg tror har evner er Sanna28, Mamalari, Monca, Magica, Tussimor, Adine og noen til.

(litt risikabelt med "namedropping" siden jeg ikke kommer på alle i en fart... hehe.. beklager overfor dem jeg glemte i farten..)

Foretrekker å bruke anonym-knappen og mitt EKTE navn når jeg vil bli spådd. JEG føler at det blir mest riktig.. ;)

*Gunn

Keep up the good work, girls !! Kjempeflinke !!

Skrevet

Jeg skjønner at noen vil være anonyme ift personlige ting som kan dukke opp etc. Du kan sende PM hvis det er ting du vil bli spådd om som du ikke vil at andre skal lese.

(Nå har jeg endelig lært meg hvordan PM fungerer også!! *flau*)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...