dinadina Skrevet 26. februar 2010 #1 Skrevet 26. februar 2010 Jeg er trolig i uke 5 (ikke testet enda), og har de siste par dagene hatt voldsom halsbrann. Like ille som da jeg hadde det mot slutten av de andre svangerskapene. Noen andre som har fått det så tidlig?!
<3 3 Skrevet 26. februar 2010 #2 Skrevet 26. februar 2010 Er ca like langt som deg... og har også slitt med halsbrann.. heldigvis bare i enn 3-4 dager.. men i går gav d seg heldigvis.. ander ikke om d er pga graviditeten eller bare litt uheldig med litt for mye lakrisinntak
dinadina Skrevet 26. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2010 Da krysser jeg fingrene og håper at det gir seg her også! :-)
Sannellerslik? Skrevet 26. februar 2010 #4 Skrevet 26. februar 2010 jeg har hatt halsbrann hver kveld fra omtrent da jeg testet pos.. er nå i uke 7... er 2.gangs. var kjempe plaget med halsbrann forrige gang!
dinadina Skrevet 26. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 26. februar 2010 Jeg hadde også mye halsbrann de to gangene jeg har vært høygravid, men nå trodde jeg nesten at jeg begynte å innbille meg saker! :-) Selv om det er dumt at dere andre også er plaget av det, så er det veldig greit å få bekreftet at det ikke bare er meg... :-) God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå