Gå til innhold

GT Safari dobbel..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 2500 en bra bruktpris for vogna+softbag og regntrekk?

Er vogna grei å bruke? Her blir ei slik vogn brukt av en nyfødt og en som blir 26 mnd når han blir storebror. Vi skal bruke vogna til bringing/henting i bhg osv, ikke så mye altså.. Noen erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei har denne vogna her til 2 som var på samme alder når vi begynte å bruke den.

Den blitt brukt bringing/henting i bhg og litt turer i skog og mark. Veldig lett og god å trille synes jeg. litt kort i ryggen til eldste mann hvis hun skulle sovet der, men hun slutta å sove på dagen like etter at vi fikk den:-)

Vi betalte 2500kr for vogna helt ny, kjøpte mykbag til ca 300 eller 400 kr ny tror jeg ikke kjøpt regntrekk, men koster vel kanskje en 300kr. Ser at de har tilbud på GT Safari dobbel på biteringen.no til 2790kr. Så vil si at det kanskje kommer litt ann på hvordan vognas tilstand er til den prisen. Håper dette hjalp litt:-)

Skrevet

Jeg synes kanskje det hørtes litt mye ut, men kommer selvsagt helt an på hvor gammel vognen er, om den er slitt osv! Jeg kjøpte min brukt på Finn for 500, det var jo veldig billig. Den var meget pent brukt ca fra 2005. Kjøpte den for to år siden. Har brukt den MASSE! Vet ikke hvordan jeg skulle klart meg uten! Den er veldig lett å trille, kjempefin vogn! Deal.no solgte de tidligere, og biteringen som nevnt tidligere her. Tror barnashus har en ganske lik (husker ikke merket) som det er smart å sjekke!

Lykke til med jakten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...