Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir velig frustrert av denne ventingen.

Noen andre her inne som har en mann som skal bli rockestjerne? (evt. fotballproff elller noe)

Selvfølgelig vil jeg at han skal følge drømmene sine, han er jo kjempefink! men det ER så frustrerende å vente på det rette tidspunktet...!

• 5 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er i to i samme sko!

Har en kjæreste som spiller trommer, og som deg vill jeg ikke komme i veien for drømmene hans, og ja min kjære er også kjempe flink, jeg vill gjerne at han skal lykkes med det han drømmer om.

Men samtidig har jeg mine drømmer. vi har vært sammen i 3 år jeg er 23 og han 25.

Jeg er kjempe klar for barn å og gifte meg.

han vill vente, med et stort men om at han ikke er sikker på om han vill ha barn.

Jeg har drømt om barn i mange år, og frustasjonen begynner og bli temmelig stor, jeg elsker han, men begynner jo og tenke på om jeg vill få mine drømmer oppfylt, hvis jeg blir i dette forholdet og samtidig er det jo han som får meg til og føle at jeg er klar for og bli mor.

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg har det motsatte problemet. Her er det HAN som vil vente fordet han vil at JEG skal bli rockrstjerne.. Hehe.. Jeg vil gjerne ha flere barn, helst mange. Men jeg vil ikke ha mange, om jeg må vente for lenge. Jeg er jo tross alt snart 28 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...