Gå til innhold

Gruer meg til å fortelle.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke fortalt noen ennå og gruer meg fælt til å slippe bomben. Jeg har fått beskjed av samtlige at "nå er det vel nok" etter forrige mann. Jeg gleder meg til fjerdemann kommer, men er litt sårt å ikke ha noen å snakke med. Flere som har det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Bipp blopp.

Jeg har det også slik. Eneste som vet at jeg er gravid er barnefar, men han gir faen nå...Fordi han ikke vil ha barn og dette skjedde ved et uhell og har ikke kjent han mer enn en mnd. Så jeg ble gravid med en gang. Jeg klarer ikke å ta abort og jeg er sikker på at folk rundt meg kommer til å kommentere dette negativt.

Vi får väre sterke og drite i hva andre mener.

Klem fra meg.

Skrevet

Heia :)

Nå fikk jeg dårlig samvittighet over min syting. Dette skal gå bra for oss begge. Det verste de kan sende mot oss er dømmende ord og blikk, men tross alt er de jo venner og familie. Det er deres plikt å være glad i oss og godta det vi gjør. He he... we will survive ;)

Har lest om han barnefaren din og er fryktelig lei meg på dine vegne. Kipt at du måtte treffe på et slikt eksemplar av en mann (hvis han fortjener den tittelen) Med tiden, når du og dine er klar, vil du treffe en skikkelig mann som fortjener både deg og dine barn :)

klem fra

Skrevet

gruet meg masse til åfortelle at nr 3 var på veg jeg..nr 2 også faktisk...

nr 2 fordi jeg hadde en skikkelig kritisk fødsel med nr 1.

når jeg da hadde to og til alt overmål "en av hver" måtte jeg jo "være fornøyd?"

eh...

Er nå så heldig at jeg har en ny mann som ikke har barn fra før, så alle "har forståelse" for at vi vil ha barn sammen... vi håper på to... lurer på hvordan det blir mottatt??? :S

Skrevet

Samme her! Jeg er gravid med femte mann, noe som jeg trodde skulle være umulig egentlig etter det legen sa, men det var det tydligvis ikke. Husker ennda de fjerne kommentarene vi fikk da jeg gikk med fjerde mann " Høhø, dere trenger ikke å befolke verden alene altså!" MEN jeg har bestemt meg for å rette opp ryggen, stolt strutte med magen ( når den kommer) også for folk bare si det de vil. Det er våres liv, min kropp og jeg har ett fryktelig stort hjerte og absolutt plass til en til!:) Ungene våre er rolige, veloppdradde og harmoniske - det har vi alltid fått høre på skolen og i barnehagen, så da klarer vi det med femte mann og :) Er det hjerterom og energi til det, kan alle andre bare klappe igjen! Dessuten - jeg føler meg som verdens stolteste og rikeste når alle våre fire sitter med oss å slapper av fredagskvelden og tanken på at vi skal få ett lite medlem til er helt herlig :) Kos dere med magene deres jenter, det skal jeg :D

Skrevet

Gratulerer alle sammen! Her ventes 3. mann, og de fleste rundt oss syns nok vi har nok med de 2 vi har. Det er det jo egentlig ingen som har noe med har vi kommet frem til. 3. mann er veldig ønsket i flokken vår, og vi håper virkelig det er denne spiren som skal bli vår lille baby om noen måneder :)

La oss alle kose oss med magene som kommer og være stolte :)

Skrevet

Jeg også! Det har liksom blitt nevnt fra alle hold at vi har noke med det barnet vi har, og får være fornøyd. Det verste er reaksjonen min mor kom med da vi slapp nyheten da barnet vårt skulle komme. Det var tydeligvis ikke positivt at vi fikk barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...