Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #1 Skrevet 26. februar 2010 Er TV direkte farlig for baby 3 mnd? Hvorfor sier folk det er negativt med spedbarn og tv?
leirbål Skrevet 26. februar 2010 #2 Skrevet 26. februar 2010 Det er et ganske sterkt flimrende lys som ikke småbarn har godt av i hvertfall. Og de har jo ikke muligheten til å gå vekk om de ikke orker mer som større barn har. Jeg blir som voksen sliten i øynene av skjermbilder. Da vil jeg ikke tenke på hva et spedbarn blir.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #4 Skrevet 26. februar 2010 Spurte hs om dette når junior var liten, fordi han var utrolig fasinert av tv. Samme hvordan vi holdt han så vrei han seg mot tv. Hun sa at det ikke er farlig om de ser på tv, men at man ikke skal bruke det som barnevakt.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #5 Skrevet 26. februar 2010 Helsesøster sa til meg at det var altfor mange inntrykk å fordøye for et så lite barn, så var iallefall veldig viktig at ikke det ble lenger enn bittelitt av gangen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå