Gå til innhold

Er så irritert hele tiden!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så irritert på samboeren min hele tiden, og egentlig gjør han ikke noe konkret galt. Jeg går og tenker på å finne meg min egen leilighet og gjøre akkurat som jeg vil der. Går liksom rundt i huset og tenker på hva jeg skal ha med meg av møbler og ting og hva som vil være naturlig at samboer får. Men, egentlig har det jo ikke skjedd noe, og det er ikke det at de berømte følelsene er borte heller. Jeg forstår ikke helt hva som skjer, men jeg er bare så irritert hele tiden. Og i de øyeblikkene jeg kanskje ikke er irritert, så kan du banne på at jeg er på gråten.

Jeg føler meg nok litt avvist av samboeren min, selv om han ikke aktivt avviser meg. Han er bare ikke så flink til å være kjæreste tror jeg. Han har igrunn alltid vært sånn, og vi har jo vært sammen i noen år, så dette burde være kjent for meg. Han er ikke så opptatt av sex, og ikke andre kjæresteting heller. Han er f.eks ikke spesielt opptatt av å snakke dypt og virker ikke til å bry seg om hva jeg egentlig tenker om ting og tang osv. Er ikke nysgjerrig på meg på noen måte.

Alt vi gjør er å småkrangle. Dvs, jeg småkrangler, og han blir lei seg og irritert fordi jeg er "sur"...

Vi har en gutt på 10 måneder, så jeg tenker litt at det kanskje er det som gjør det. Nå som vi såvidt har begynt å puste litt ut, ting går littegranne lettere, han sover om natten osv, så er det som om vi ikek orker å holde en god tone lenger..

Vet ikke jeg... Huff, er det noen som kjenner seg igjen eller som har gode råd? Jeg vil jo ikke flytte heller...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ? Er det JEG som har skrevet dette innlegget?

Jeg har det akkurat likt... Føler at det hele er litt meningsløst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...