Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 26. februar 2010 #1 Skrevet 26. februar 2010 Den første tiden sitter jo hodet plantet direkte på skuldrene, men når begynner de egentlig å strekke seg og få ordentlig hals? Poden her er 3 mnd, og jeg synes det er en liten antydning nå.
Tyren78-09+12 Skrevet 26. februar 2010 #2 Skrevet 26. februar 2010 hehe..min er 6 mnd og har enda ikke hals..bare ei stor dobbelthake Håper han snart får hals, så det går an å ta igjen jakker osv!
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 26. februar 2010 #3 Skrevet 26. februar 2010 Først nå etter 9 mnd jeg synes at mini begynner å få hals :-)
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 26. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 26. februar 2010 Hehe, kan sikkert stemme. Her er det forresten snakk om 3 haker :-) Er vel bare det at han er så nysgjerrig nå, og strekker hodet bakover. Får belage meg på å vaske mellom alle hakene en god stund til. Blir så utrolig masse skitt der!
Tyren78-09+12 Skrevet 26. februar 2010 #5 Skrevet 26. februar 2010 hehe, ja det samles der mellom alle laga og for en lukt det blir dersom han har vært svett i tillegg..usj. Ikke lett å brette seg frem for å vaske innerst heller..ikke populært!
Mini09&Lille12 Skrevet 26. februar 2010 #6 Skrevet 26. februar 2010 haha..det spurte jeg faktisk samboeren min om i stad. "Duu tror du vesla får hals i det hele tatt?" hihi!! Når hun var mindre satt hodet på skulderen, ser litt av halsen nå, så det blir vel normalt tilslutt. ;-)
Mini09&Lille12 Skrevet 26. februar 2010 #7 Skrevet 26. februar 2010 Hun er 8.5måned glemte jeg å skrive.
AngryBird Skrevet 1. mars 2010 #8 Skrevet 1. mars 2010 Jenta mi har litt skilpadde i seg tror jeg for hun har helt siden starten fått skikkelig hals når hun strekker på seg;) Lille nuppa får nok hals etterhvert for mammaen er giraff....
Moden fersking Skrevet 2. mars 2010 #9 Skrevet 2. mars 2010 Lillegutt har også hatt hals hele tiden. Hehe du sier noe Baremeg&Sprellami, han ser ut som en skilpadde - skikkelig søtt! Hmm, men hvordan fester dere luer med knyting hvis babyen ikke har hals? ;-)
Guttemamma x 3 Skrevet 2. mars 2010 #10 Skrevet 2. mars 2010 tji-hi... skilpadde var en god sammenligning. Jeg har også sånne "skilpadde"-barn. Ser skikkelig søtt ut når han henger på skuldra til pappa og løfter hodet og ser seg rundt med store øyne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå