Gå til innhold

hvilke biler har dere som har simo kombivogn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Toyota Avensis 05 mod. Den fyller nokså godt opp i vårt bagasjerom også. Annen bagasje må pakkes bak og på sidene.

Neste bil blir nok Ford Mondeo eller VW Passat. Der får vognen plass på langs, og det er god plass til annen bagasje ved siden av.

Ikke meningen å skremme folk som har v70 her altså.. :) Kan egentlig ikke uttale meg, for har bare hatt vogna i bilen 1 gang...da vi kjøpte den! Da stod den på tvers, og så veldig stor ut.. trodde vi hadde så stort bagasjerom! men skal prøve å få den inni på langs :) hadde vært en fordel, spes med tanke på ferie o.l. at det er plass til litt ved siden av..

Annonse

vi prøvde med ford fiesta, peugot 406, peugot 206, citroen xm og citroen xantia.

I citroen xm og peugont 406 gikk det bra, hele vogna inn uten å demontere, i xantia måtte vi ta av "hattehylla" over bagasjerommet og ha understellet der og overdelen i baksetet. Samme med 406, men da fikk vi ikke plass til barnesetet baki ;)

Har mercedes gelenderwagen 86 mod kort utgave. Har fådd simo duo vogna inn med ingen problem + at vi i den tia hadde en stor subbkasse og i biln... Fikk inn bagasjen oppå og under vogna sia det egentlig ikke e nåkka vbanlig personbil men en terengbil.....

Ford Mondeo 02modell. Får plass til simoèn på langts, så har vi plass til masse på siden.

Og når jeg setter simoen på langs for jeg også plass til teutonia mistral på siden :) Så er stor god plass i bagasjerommet :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...