Gå til innhold

hcg nivået mitt...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe, ja kom også frem til 5+4 jeg:). pm og sendt til deg tøysekroppen, hehe:)

Men den stigningen er jo kjempefin:). Gratulerer:)! Nå er det bare å slappe av og satse på at spirene våre sitter til i okt/nov - og DET gjør de:)! Da er det ikke flere blodpr på deg eller? Jeg spurte klinikken, jeg skulle bare ta en, poenget var å se om den var positiv eller negativ, skulle ikke følge med stigning eller noe sånt..Ul ja, er det i uke 8 eller?

jeg ska på ul når jeg er 7uker...så det er vel to uker til i morgen det da:)

leeenge til!! skal se om jeg får meg time torsdag eller fredag den uken er da 6+6 eller 7+0......

er vel bare ne ukes tid til for deg det;)

he,he...kan tenke meg hvor utålmodig du er :-) Husker godt da jeg var på 1.UL...mistet alle symptomene og var sikker på at det var en MA. Plutselig hørte jeg legen sa til den lille: "Hei,hei lille kamerat!!!" Gråt av glede at jeg nesten ikke fikk med meg halve undersøkelsen :-)

Det skal gå bra denne gangen..leste du hadde litt blødninger ifm samleie, det er helt normalt. Jeg fikk beskjed av legen at det kunne være lurt å tenke alternativt de første 12 ukene, vi klarte det i 11 uker,he,he..ville ikke risikere noe, selv om de fleste sier at sex er trygt...

Lykke til, gleder meg til å lese : "hjertet banket!!!!!"

Stor klem fra meg...termin 20.03.10.... :-)

ja uff du må ikke snakke...har jo helt panikk av det som kommer ut der nede av rosa,brunt og hvit..hørte jeg grønt!!??? hehehe;)uffa..nok til å gjøremeg smågal ihvertfall!!

blir veldig alternativt her også noen uker fram ja...håper jeg kan skrive "hjertet banket" om to uker:)) rett før du føder:)))

er du fin i farten eller er det tungt?

klem:)

Annonse

Det skal gå bra,det har du fortjent!!!

Jeg sliter mye med bekkenet,men syns det har blitt litt bedre de siste 2 dagene, kanskje den har begynt å skli ned slik at det holder bekkenet på plass...vi får se...Har også fått mye vann i kroppen ser jeg,har ekle prikkinger på hendene,sånn nummen følelse...sover nesten ikke...Men det er jo normalt, bare at babyen har det bra,det er det viktigste :-) :-)

Stor klem til deg og den lille fighteren :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...