Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gir dere det som et eget måltid, gjerne kombinert med noe annet?

Eller som dessert/mellom måltid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gir Biola yogurt naturell som dessert eller mellommåltid. Trollet elsker det.

Gutten er ikke overbegeistret for melk, og vi prøver å gi han andre melkeprodukter et par ganger i løpet av dagen for å kompensere. Jeg tilbyr vanlig melk til hvert måltid, og han får evt. yogurt, Biola syrnet melk, ost eller kesam om han ikke drikker av den. Hverken jeg eller mannen drikker melk. Mannen tåler det dårlig, og jeg har mislikt smaken så lenge jeg kan huske, så jeg forventer ikke at gutten blir stor fan av det heller.

Skrevet

Ettersom det passer!

Vi kjører normalt 5 måltider per dag, men av og til blir det litt lenge mellom lunsj og middag og da tar vi en runde med yoghurt og frukt innimellom.

Skrevet

Det varierer. Som oftest får han et beger yoghurt til lunsj etter å ha spist en brødskive, men det kan like gjerne bli brukt som et lite mellommåltid hvis det f.eks. er litt lenge til middag.

Skrevet

Alt ettersom ;) Min lillegutt er veldig glad i yoghurt, så han kan ofte komme å spørre etter det selv - les: går på kjøkkenet, peker på kjøleskapet og sier "dæh". Så forstår mamman det!! :D Men som regel blir det en boks etter brødskiven til lunch eller som et mellommåltid mellom frokost og formiddagsblund.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...