Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #1 Skrevet 26. februar 2010 Mamma hadde sett en plass i et blad eller sett på tv om en liten dings man kunne legge nederst i kaserollen som rører ut supper osv mens det koker opp.. Muligens jeg forklarer litt dårlig, men er det noen som vet hva jeg mener og vet hvor de selger det?
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #2 Skrevet 26. februar 2010 tv shop har alltid mye rart til kjøkkenet, samme har nytt&nyttig, clas ohlson og kitchen har også mye rart. Har aldri hørt om det du beskriver, men høres både kjekt og unyttig ut på en gang, hehe!
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #3 Skrevet 26. februar 2010 hehe, ja det kan jo bli en ting som bare blir liggende Men tror det er verdt å teste ut. Samboer er glad i å være på kjøkkenet, og enda mer glad i slike gadgets Er forresten sikker på at det ikke var tv shop hun hadde sett det, og kom akurat på at Kitch`n har nettbutikk så skal se der
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #4 Skrevet 26. februar 2010 Fant ikke det du var ute etter, men hva med en slik en: http://www.enklereliv.no/productDetails.aspx?pId=3176
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #5 Skrevet 26. februar 2010 Så det i ett celektblad i går. Jeg er kokk og ville ikke kastet bort penger på det.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #6 Skrevet 26. februar 2010 Ja, jeg så det også i Select-katalogen, og har ingen tro på noe slikt... Det er ikke for fancy kokker, det er for slurvekokker. Hilsen fancy kokk.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #7 Skrevet 26. februar 2010 Jeg har lite peiling på kjøkkenet, men regner med det ikke er utstyr for fancye kokker men jeg tenkte at de visste om slike slurve gadgets hihi, takk for svar Skal sjekke ut linken helt sikkert til ingen nytte, men samboer synes det er morsomt å lage mat og er enda mere glad i nyttige/unyttige saker ;p tenkte kanskje det kunne være en kul hverdagsgave
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå