Gå til innhold

Å kjøpe klær på cubus, h&m, kappahl osv.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må si jeg flirer litt.. Folk her rakker ned på klærne i slike "vanlige" butikker, er vist "ingen" som handler "sånne" klær..

Tror det å kjøpe vanlige klær i vanlige butikker er i ferd med å bli som dette med å at man leser se og hør jeg.. Alle gjør det men ingen tør innrømme det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du har ett poeng i det du skriver hi.

Skrevet

Jeg handler der. Både til meg og manne og ungene.

I tilegg handler jeg andre steder.

Variasjon er tingen:o)

Skrevet

Ja, det er så innmari viktig å få frem at klærne har merke sånn og sånn, ditt og datt... Minste min har også merkeklær, hehe. 1 legobukse - kjøpt på salg, 1 levis jakke og en genser, kjøpt på salg. That`s it:) Ellers går det i name-it, h&m, kappahl og det som er....

Skrevet

Jeg handler nesten bare klær til barna på de butikkene du nevner. Vi har veldig god økonomi, men hvorfor kaste penger ut vinduet liksom? H&M har kjempeflotte kolleksjoner til barn, så hvorfor betale dyrt når man kan få det billig..?

Skrevet

Jeg ler av dem som ler av oss som handler på H&M, jeg.

Skrevet

Jeg innrømmer gjerne at jeg handler på butikkene du nevner, og jeg har god prestisjefull jobb... Det er noe med _hva_ du handler. Det er begrenset hvor stor forskjell det er på basisklær, de ser like ut uansett hvor de er kjøpt, men kan vare 5 ganger dyrere. Personlig synes jeg ikke om å bruke 500 kr på en ensfarget topp som koster 100 kr på lindex, men respekterer at andre tar andre valg.

Skrevet

Dette er jo stortsett gode klær,som varer lenge,kan vaskes på mye mer enn dyre butikkkjeder og koster en brøkdel av det tingene hadde kostet i de kjedene.. Og har merket at de dyre klærene ofte tåler mye mindre,må være mer forsiktig med de og masse må enten håndvaskes eller forsiktig vask,og ikke alt som går i tørketrommel...Er kun "merket" som folk bare MÅ ha! Når barna er veldig liten og det blir mye gris med mat ,spy,bæsj osv så er det greit å kjøpe ting fra hm feks da du kan koke klærene og de blir ofte fin som ny igjen.Ellers så måtte man gjerne kastet de dyre da de ikke hadde tålt det samme.

Syns det er helt unødvendig.Og mange har ikke råd til å kjøpe ting på ting der.Og jeg selv prioriterer gode barneklær fra kjente butikker som feks cubus,hm osv og bruker penger på å kose oss og finne på ting i lag og kjøpe masse god mat (sunn mat,men masse variert og godt utvalg). framfor og bruke tusenvis av kroner på disse dyre merkevarene..jada er masse fint og bra i de dyre butikkene,har nok kjøpt uteklær osv der,men vanlige klær handler jeg i vanlige butikker til en brøkdel og kjøper heller en del mer!

Ja handler litt dyrt i ny og ne,visst jeg finner noe spesielt,noe fint eller det er tilbud.Men handler ikke alt der,tvert i mot.Syns forressten hm og cubus har masse fint til de små.

Og uansett hvor folk handler er det deres valg.Spiller vel ingen rolle hvilke klær folk har på seg vel?Så lenge det fungerer for de som bruker det?

For min del må folk kjøpe både billlig,brukt,dyrt eller hva de no vil så lenge de selv er fornøyd!

Og ser ofte folk m "ekstra stivpynta" stil (dyre klær feks) som går i disse butikkene og shopper. Nei alle tørr gjerne ikke innrømme det,men det bryr meg ett visst sted!

Er veldig fornøyd med det jeg kjøper og kjøper klær der jeg kjøper de uavhengig av hva folk måtte mene!

Når barna blir store og klær blir litt mer sånn at de må ha merkeklær for å passe inn,kan jeg bedre forstå det,i forhold til de små som griser til det ene etter det andre på få sek ..

Skrevet

Jeg har ikke merket denne holdningen irl, men har fått med meg dette her inne ja. Heldigvis lar jeg ikke dib styre mine handlevaner, så da fortsetter jeg å kjøpe klær der jeg alltid kjøper klær, det seg være Cubus eller Noa Noa.

Skrevet

Jeg handler bare i billigkjedene både til ungene, meg selv og mannen. Er alltid klær på tilbud og kommer stort sett billig i fra det;) Eneste jeg ikke gidder er og kjøpe disse klærne brukte på finn, for de er så pass billige på salg at det overhode ikke lønner seg og kjøpe disse klærne brukt!!!

Skrevet

Jeg kjøper nesten av av klær på kjedebutikkene, jeg. Noen kjoler fra andre butikker, men stort sett alt av basisklær er fra HM, Kapp-Ahl eller lignende.

Skrevet

Handler 90% av klærne til alle i de store kjedebutikkene, har annet å bruke penger på enn å svi av mye på klær og andre forbruksvarer som enten vokses utav. Hender jeg kjøper dyre merker på salg, men er generelt lite opptatt av moter og stil. Mye annet i livet som er viktigere for meg :-)

Skrevet

Men hvis ingen andre kjøper klærne p åLindex, Cubus osv... ja, da blir jo mitt barn UNIKT i klesveien :) Og det til en billig penge :) *JUBLER* Hehe :)

Skrevet

Jeg er lite inne på anonym, men på skravle rakker ingen ned på klærne i vanlige kjedebutikker. Om en vil ha noe helt spesielt spør en ofte om spennende nettbutikker, men til bhg. klær er jo kjedene helt topp.

Salget av se & hør er jo dalende, så det kan jo være noe i det du skriver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...