Gå til innhold

Festeblødning..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hørt folk nevne dette men er usikker på hvordan man merker dette, i går ettermiddag hadde jeg noe som kanskje kan være dette.

En tre- fire bittesmå bloddråper på papiret (sorry detaljer)

Jeg trodde det kunne være noe annet, feks et rift eller slike ting, men kom plutselig på denne festeblødningen.

Da dette er min første pp etter p piller har jeg ingen anelse om nårtid jeg har el eller når tanta er i innmarsj.

Så nå lurer jeg på om noen kan hjelpe meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei -Lykke-Liten :)

Jeg er ingen ekspert, men det kan også komme litt blod etter EL. Eller så kan det jo også hende at tr er rett rundt hjørnet?

Hvis du går inn på pernille.info finner du masse nyttig informasjon.

Skrevet

Hei takk for info om nyttigside, fant ikke eksakt om dette jeg spurte etter men skal lese bedre igjennom dette etter middagen er ferdi laget :)Jeg tror nok det enda er noen dager/ uker til tanta er på tur da jeg omtrent har hatt henne på besøk hele denne mnd pga ppille stoppen.

Før pleide jeg ikke se noen spor til henne før hun var der, nå er papiret like hvitt igjen ca et døgn etter.

Rare greier :)

Skrevet

Jeg hadde festeblødning når jeg var gravid sist, da blødde jeg lite i to dager, nok til at jeg måtte bruke truseinnlegg. Trodde det var mensen, så tenkte ikke mere over det (vi hadde ingen tanker om å få barn da)... men så begynnte jeg å få masse kramper og skikkelig vondt ved orgasme, så da tok jeg en test som var positiv!!

Jeg vet ikke når dette var for har uregelmessig syklus og ikke visste når jeg hadde el eller ventet mensen.

Lykke til og håper det er festeblødning du har!:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...