Gå til innhold

kjære noen

Anbefalte innlegg

Gjest amandine
Skrevet

Kan du vennligst stikke innom og rydde, vaske, stryke, brette, lage mat, pakke, passe barna, vaske bilen, re opp sengene, smøre skiene, måke taket og mate fuglene i hagen? Sånn at jeg kan konsentrere meg om å gå på polet og pakke toalettsakene så vi kan reise på hytta i fred og ro i morgen uten utslittmamma med høy stressfaktor. På forhånd tusen takk.,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du sende denne Noen bort til meg etterpå? Vedkommende skal til og med slippe å måke taket.

Skrevet

Jeg pleier å la døra stå ulåst i håp om at noen skal komme hit å rydde, det har desverre ikke skjedd til nå:(

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg sender over Noen-André, han pleier å være grei sånn, og kan også spa ut bilen og bake brød til du kommer tilbake. God tur!

Skrevet

Denne Noen André pleier å komme hit når vi er ute, og lager et rot som ikke ligner grisen! Jeg pleier å sørge for at det ser strøkent ut her, men jaggø ser det ikke bomba ut når vi kommer hjem.

Skrevet

Virker som om denne Noen-André har litt spaltet personlighet. Eller har du fornærmet ham på en eller anne måte Patetica? Selv har jeg en liten nisse som bor under soffaen, og som løper rundt i huset og strør ut brødsmuler overalt.

Skrevet

Hvis du veit hvor han holder til kan du jo bare suge ham opp med støvsugeren.

Noen André gjemmer seg godt her, men han er rask som et olja lyn og klarer å rote jævlig mye på kort tid.

*den dagen jeg finner ham....*

Gjest sug lut
Skrevet

Noen-André skriver navnet sitt med bindestrek. Hvis han roter er det antakelig fordi han er fornærma over stavefeil. Eller fordi han er mann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...