Sandra<3L&E<3 Skrevet 26. februar 2010 #1 Skrevet 26. februar 2010 Jeg fikk en nydelig liten jente for 7dager siden. Det har vært 12-* ute men til helga er det meldt mildere. Når tok dere barnet med ut i vognen første gang? var barnet gammelt?
Fire småtroll Skrevet 26. februar 2010 #2 Skrevet 26. februar 2010 Tror ikke jeg ventet så mye som en uke med noen av dem jeg.. Men det må selvfølgelig være litt mildere enn 12 minus når de er så små da. Jeg har en som er født i januar og ei som er født i februar, begge var ute og trillet til butikken første uka hjemme. De ligger så lunt og godt nede i vogna så de fryser ikke..
Rampongi Skrevet 26. februar 2010 #3 Skrevet 26. februar 2010 Gratulerer med jenta! Hadde nok venta til det ble under 10 minus, mulig jeg hadde venta til minus 5 også, men jeg var skikkelg hønemor i starten
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 26. februar 2010 #4 Skrevet 26. februar 2010 Hadde nok ventet til undet 10 kanskje, når dem er så små. Fikk ei i slutten av oktober, hun kom til på en torsdag/natt til fredag. Vi var ute å trillet, og på kafe mandagen etter.. Men da var det ikke så kaldt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå